marca 19, 2022

Basia- seria książeczek, które kochamy.

Witajcie. 

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam serię świetnych książeczek dla przedszkolaków, które wręcz pokochały moje dziewczynki. Kolejny raz Wydawnictwo Harperkids nas nie zawiodło. 
Przedstawiamy Wam serię książek o ulubienicy dzieci- Basi. 

Basia. Wielka księga przyjaźni. 


Przede wszystkim w tej książce w bardzo zrozumiały sposób ukazane jest jak ważna jest przyjaźń. 
Książeczka ta to nie tylko czytelnicza przygoda, to zaproszenie do rozmowy z dzieckiem o relacjach z innymi – w rodzinie, grupie rówieśniczej, społeczności.






Czego dowiemy się z tej książki? Basia przyjaźni się z Anielką i Titim. Dla Janka najlepszym kumplem i wzorem do naśladowania jest kuzyn Antek. Zuzia lubi mieć zawsze rację i z tego powodu czasem sprzecza się z innymi. Marcel natomiast uwielbia zwierzęta, opiekuje się nimi i traktuje je jak przyjaciół. Przedszkolaki czasem się lubią, a czasem czubią. Nigdy jednak nie tracą dobrego humoru, gdy otaczają ich przyjaciele – tacy na dobre i na złe! 






Tytuł: Basia. Wielka księga przyjaźni
Seria: Basia
Autor: Stanecka Zofia , Oklejak Marianna
Wydawnictwo: Harperkids
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 104

Basia, Franek i kształty.


W tej części Franek z pomocą Basi poznaje kształty. Papierowa czapeczka na głowie Basi ma kształt trójkąta, a zdjęcia, które dzieci wspólnie oglądają, są prostokątne. Czy Franek znajdzie w swoim pokoju jeszcze inne kształty? Krótkie opowiastki o Basi i Franku zachęcają do wspólnej lektury, rozmowy i zabawy.






Tytuł: Basia, Franek i kształty
Seria: Basia
Autor: Stanecka Zofia , Oklejak Marianna
Wydawnictwo: Harper Collins Polska
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 14


Basia, Franek i pojazdy.



Franek jest jeszcze mały. Na szczęście ma starszą siostrę Basię, która jest dla niego wzorem i prawdziwą przyjaciółką. To ona objaśnia Frankowi świat. Tym razem Franek z pomocą Basi poznaje różne pojazdy. Na wsi dzieci oglądają traktor, w czasie wakacji nad morzem płyną statkiem, a wieczorem marzą o locie na Księżyc w prawdziwej rakiecie. 





Tytuł: Basia, Franek i pojazdy
Seria: Basia
Autor: Stanecka Zofia , Oklejak Marianna
Wydawnictwo: Harper Collins Polska
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 14


Książki o Basi to prawdziwy hit dla malucha. Ciepła książka, pełna pozytywnych uczuć pisana prostym zrozumiałym dla dzieci tekstem z pewnością spodoba się małym czytelnikom. To zachęta do refleksji oraz do zabawy. Polecam je Wam serdecznie. 

1 komentarz:

  1. Naprawdę muszę podzielić się tym świadectwem, mam na imię pożyczka, jestem żonaty od 8 lat, a mój mąż zaczął sypiać na dworze i zdradzać z innymi kobietami, aż w końcu zostawił mnie dla innej kobiety, byłam w szoku z powodu miłości, którą mam do mój mąż, szukałam pomocy u tak wielu osób, ale nic nie wyszło, dopóki nie spotkałam się z dr DAWN z Internetu po tym, jak zobaczyłam wiele osób doceniających ją w Internecie, natychmiast się z nią skontaktowałam,
    Obiecała mi pomóc po tym, jak wszystko jej wytłumaczyłam, ale dała mi wskazówki, że wszystko zrobiłam perfekcyjnie, 2 dni później zadzwonił do mnie mąż i zaczął błagać o wybaczenie, bardzo mu przykro, że już nigdy mnie nie opuści, ja zaakceptowałem go i od 2 lat jesteśmy razem szczęśliwi, a mój mąż był niesamowity, wszystko dzięki dr DAWN, skontaktuj się z nią w celu uzyskania pomocy.

    1) zwróć swojego Ex kochanka.
    2) zaklęcie miłosne.
    3) zatrzymać poronienie.
    4) zaklęcie powodzenia.
    5) zaklęcie ciąży.
    6) zaprzestać masturbacji.
    7) zaklęcie zemsty. findritualforlife@gmail.com.
    Whatsapp: (+2349046229159)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger