marca 25, 2022

Bing- nowości dla dzieci od Harperkids.


Witajcie. 

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam trzy świetne książki, które pokochają maluszki. 


Są to trzy wspaniałe książeczki, które przepełnione są wspaniałymi opowieściami o  ulubieńcu wszystkich dzieci- króliczku zwanym Bing.

Bing. Bajki 5 minut przed snem


W książce znajdziemy aż sześć nowych, pełnych radości opowiadań o przygodach Binga i jego przyjaciół. Tym razem króliczek poznaje nowego, młodszego kolegę, sprzedaje wraz z Sulą zabawki, których już nie potrzebuje, uczy się bawić z psem, wraz z Flopem ratuje żabę, która wpadła do ogrodowego basenu i odwiedza park, w którym grasuje złodziej żołędzi. To tylko część przygód, które czekają na młodych czytelników w tej książce. W książce znalazły się opowieści: Nowy przyjaciel Binga, Wyprzedaż u Suli, Cześć, piesku; Lody na patyku; Żołędzie; Oddech smoka.






 Każda opowieść została napisana przyjaznym, bardzo prostym językiem i stanowi punkt wyjścia do fascynujących rozmów z kilkulatkiem. Opowiadania z tego zbioru to świetna propozycja do wspólnej lektury dla całej rodziny - nie tylko przed snem!




Tytuł: Bing. Bajki 5 minut przed snem 2
Wydawnictwo HarperKids
Seria Bajki 5 minut przed snem
Oprawa: Miękka
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 192


3 bajeczki przed snem. Bing.



Czym jest recykling i co można zrobić ze starych kaloszy? Jaką zabawkę kupi Bing za własne pieniądze? Jak się zakończyło czytanie bajek w wannie? Trzy urocze i mądre opowieści o przygodach Binga ukołyszą malucha do snu, a świecąca w ciemności okładka sprawi, że rytuał wspólnej wieczornej lektury nabierze wyjątkowej aury. Aby podziwiać efekt świecenia, wystarczy naświetlić okładkę książki pod lampą lub zostawić ją na chwilę w jasnym pomieszczeniu. 






Lakier użyty na okładce jest w pełni bezpieczny dla dzieci, a dzięki zaokrąglonym rogom książka nadaje się nawet dla kilkulatków. W zbiorze znalazły się niepublikowane wcześniej opowieści napisane na podstawie odcinków serialu o przygodach Binga – Kalosze, Wybór i Opowiadanie na dobranoc.




Tytuł: Bing. 3 bajeczki przed snem
Wydawnictwo HarperKids
Seria 3 bajeczki przed snem
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 72

Czytajmy razem. Bing


Bing. Czytajmy razem to książka, w której czarny króliczek poznaje świat i zdobywa doświadczenia będące udziałem wszystkich kilkulatków. Książka ma duże, piękne ilustracje stworzone przez Teda Dewana, a proste i pełne uroku teksty zrozumieją nawet najmłodsze dzieci. Każda opowieść to punkt wyjścia do rozmów z maluchem o jego (lub jej) własnych przygodach z ubieraniem się „twórczością artystyczną”, ulubionych lub znienawidzonych potrawach i wielu innych codziennych doświadczeniach. 










Są to przewspaniałe książki dla dzieci, które na pewno pokochają najmłodsi czytelnicy. 
Polecam!

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Super są te książeczki, idealne do biblioteczki dla najmłodszych :) Cudowna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę muszę podzielić się tym świadectwem, mam na imię pożyczka, jestem żonaty od 8 lat, a mój mąż zaczął sypiać na dworze i zdradzać z innymi kobietami, aż w końcu zostawił mnie dla innej kobiety, byłam w szoku z powodu miłości, którą mam do mój mąż, szukałam pomocy u tak wielu osób, ale nic nie wyszło, dopóki nie spotkałam się z dr DAWN z Internetu po tym, jak zobaczyłam wiele osób doceniających ją w Internecie, natychmiast się z nią skontaktowałam,
    Obiecała mi pomóc po tym, jak wszystko jej wytłumaczyłam, ale dała mi wskazówki, że wszystko zrobiłam perfekcyjnie, 2 dni później zadzwonił do mnie mąż i zaczął błagać o wybaczenie, bardzo mu przykro, że już nigdy mnie nie opuści, ja zaakceptowałem go i od 2 lat jesteśmy razem szczęśliwi, a mój mąż był niesamowity, wszystko dzięki dr DAWN, skontaktuj się z nią w celu uzyskania pomocy.

    1) zwróć swojego Ex kochanka.
    2) zaklęcie miłosne.
    3) zatrzymać poronienie.
    4) zaklęcie powodzenia.
    5) zaklęcie ciąży.
    6) zaprzestać masturbacji.
    7) zaklęcie zemsty. findritualforlife@gmail.com.
    Whatsapp: (+2349046229159)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger