sierpnia 28, 2019

Sprawdziłam, więc mogę polecić! Najlepsze przetwory tylko z Wydawnictwem RM.

Sprawdziłam, więc mogę polecić! Najlepsze przetwory tylko z Wydawnictwem RM.
Witajcie.

Jakiś czas temu w moje ręce wpadła książka od Wydawnictwa RM Dżemy i przetwory z domowej spiżarni.

Książka ta już jakiś czas u mnie gości. Zastanawiałam się nad tym, jak ja Wam ją zrecenzuje przed tym nim kosztuje jak wyszły przetwory z przepisów. Zrobiłam, spróbowałam i teraz mogę Wam zrecenzować i odpowiedzieć na zasadnicze pytanie:" Czy warto ją mieć?" :) 

Zacznijmy od tego, że w naszym domu dżemy są wręcz uwielbiane. Do ciasta, do naleśników, gofrowi, kanapek I nawet zdarza się, że dziewczyny łyżkami potrafią to zajadać. Dżemy i konfitury uwielbiane. 
Kiedy wpadła mi w ręce ta książka aż nabrałam ochoty by robić przetwory. Nie tylko dżem z truskawek i powidła śliwkowe. Dzięki tej książce poznałam niesamowite przepisy na dżemy, o których nie miałam nawet bladego pojęcia. A wszystko to w jednym miejscu, w jednej książce, zawsze w mojej kuchni, pod ręką. 

Wielką zaletą książki jest to, że przepisy podzielone są pod względem pór roku. Same przepisy są bardzo pomysłowe. Nie polegają na tym, ze dajemy owoce, cukier i do gara... Nie, nie. Tutaj mamy przepisy w zrównoważonych proporcjach, które swoją wyjatkowość zawdzięczają wyjątkowo dobranym i wyselekcjonowanym dodatkom. 
Książka ta obala główny mit- przetwory robimy latem! Ależ błąd! Przetwory można robić cały rok! NA przykład zimą świetnie sprawdzi się apetyczny dżem bananowo-czekoladowy. Wspaniale smakują dżem cytrynowy czy wspaniała, przecudowna galaretka pigwowa, którą wręcz ubóstwiamy. 

Jest wspaniałą alternatywą książki kucharskiej, którą nie tylko zawiera przepisy ale i zastosowanie oraz propozycję podania. 
Dodatkowo w książce znaleźć możemy porady mistrzów kuchni z poradami.
Książka okazała się być prawdziwą petardą. 
Dżem figowy z orzeszkami piniowymi podbił moje serce A domowy żel jabłkowy podbił serca dziewczynek.

Tą książką okazała się strzałem w dziesiątkę nie tylko w lecie ale i cały rok. Myślę, że naprawdę warto ją mieć. Niesamowicie urozmaici waszą kuchnię i na pewno podbije serca :) 
Polecam :) 

Dżemy i przetwory z domowej spiżarni.
Wydawnictwo RM.
Oprawa: miękka.
Liczba stron: 196.
Cena:9, 99 zł.
Książkę możesz kupić TUTAJ.

Polecam wszystkim Wydawnictwo RM.

Po te i inne publikacje zapraszamy na stronę WYDAWNICTWA RM.

Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu RM za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała recenzja.


Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas  zapraszam do komentowania.


Pozdrawiamy.

Mama Ewelina.



sierpnia 27, 2019

Książki od Wydawnictwa RM- z nimi nie grozi nam nuda!!!

Książki od Wydawnictwa RM- z nimi nie grozi nam nuda!!!
Witajcie. 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi perelkami książkowym. Tym razem przedstawię Wam książeczki od Wydawnictwa RM.

Książki jak zawsze czytałyśmy z uśmiechem na twarzy. W końcu my takie moliki książkowe;) I dlatego też z wielką radością możemy Wam polecać nasze ulubione książeczki :) 

Jako pierwsza książkę przedstawię Wam Gutek i potwory. Ratujmy park!!!

Jakiś czas temu przedstawiałam Wam dwie części przygód Gutka Zawady. Dzisiaj chce przedstawić Wam kolejną z nich. 
W tej części dzielny Gutek oraz jego przyjaciele-potwory zamieszkujące książki mają ciężkie zadanie- muszą ratować park, na którego miejscu ma powstać centrum handlowe. 
Biorą więc sprawy w swoje ręczę i tak poznają archeologa, opracowują wspólnie plan i podejmują próbę ratowania parku. 
A któż stoi za tymi niecnymi czynami? Jak zakonczy sie misja Gutka i potworów? 
Dowiedźcie się sami :)
Książka podobnie jak poprzednie zawiera wiele ilustracji. Przybiera formę swoistego komiksu, gdzie znajdziemy ciekawe, wielobarwne ilustracje i stosunkowo mało, prostego, zrozumiałego tekstu. 

Kilka słów o książce.
Gutek i potwory. Ratujmy park!
Wydawnictwo RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 152
Cena: 19,99 zł.
Książkę znajdziesz TUTAJ.

Kolejna książka to również książka wydana przez Wydawnictwo RM. Jest to ksiazka Frigiel i Fluffy. Powrót Smoka Kresu

Pierwsza książka zapowiadający całą serię. Akcja powieści toczy się w uniwersum Minecrafta. Mieszkańcy wioski Lanniel przygotowują się do uroczystości. Gdy zaczynają świętować w wiosce pojawia się groźny stwór Smok Kresu. 
Do walki z grożnym stworem staje dziadek Ernald. Wcześniej powierza wnukowi Frigielowi tajemniczą, czarną skrzynię, wymuszając na wnuku obietnicę, że wyruszy do miasta Puaba i odda ją Valmarowi. W tym momencie poczatek ma niezwykła podróż, którą Frigiel przeżyje wraz ze swym przyjacielem, Fluffym. Chłopiec nie wie o tym, że tajemnicza skrzynia jest bardzo cenna i że chce sobie ją przywłaszczyć czarny charakter- zły mag Askar, który niedawno zbiegł z więzienia w Odległych Lądach. Czy Frigiel dotrzymać danego dziadkowi słowa? Jakie przygody na niego czekają? Przekonajcie się sami :) 

Myślę, że zwolennicy Minecrafta pokochają tą książkę. 
Zrozumiały, prosty tekst, wyraźną dużą czcionk Ułatwia szybkie czytanie. Książka zawiera czarno-białe ilustracje, których jest mało. 
Myślę, że warto ją przeczytać 

Kiła słów o książce.
Frigiel i Fluffy. Powrót Smoka Kresu.
Wydawnictwo RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 340
Cena: 25,99 zł.
Książkę znajdziesz TUTAJ.

Polecam wszystkim Wydawnictwo RM.

Po te i inne publikacje zapraszamy na stronę WYDAWNICTWA RM.

Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu RM za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała recenzja.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas  zapraszam do komentowania.

Pozdrawiamy.

Mama Ewelina, Julka i Ola.


sierpnia 19, 2019

Nowości od Wydawnictwa Świętego Wojciecha.

Nowości od Wydawnictwa Świętego Wojciecha.
Witajcie kochani.

Dzisiaj był dzień, w którym przyszedł czas aby uporządkować naszą małą, domową biblioteczkę. Nasza miłość do książek zaowocowała tym, iż już we wrześniu czeka nas nowy wydatek- szafka na książki :) ale powiem Wam szczerze, że takim wydatkiem się nie przejmuje :) ostatnio nasze zbiory zasiliły wspaniałe nowości od Wydawnictwo Święty Wojciech



Książeczki są super. A jakie książeczki są najlepsze? 
No właśnie. Myślę, że te o prostej, zrozumiałej treści, barwnych, wspaniałych rysunkach i z przesłaniem. 
Te nowości są super. A z resztą zobaczcie sami. 
Dokta. Opowieść o Wandzie Błeńskiej autorstwa Pani Elizy Piotrowskiej.

Książka to pamiętnik 8 letniej dziewczynki o imieniu Taitika. Pamiętnik ten po latach odnajduje synek Taitiki- Mukisa, który za zgodą mamy postanawia przeczytać ten oto pamiętnik. Dzięki tym zapiskom poznaje historię pewnej kobiety, która ma 100 lat. Kimże jest więc ta kobieta?
To bardzo dzielna lekarka, misjonarka, żołnierka AK odznaczona orderem uśmiechu. Wanda Błeńska-Dokta. Więc chłopczyk z zaciekawieniem czytał historię misjonarki, które były dla niego wspaniałymi przygodami. Ponieważ chłopiec twierdził, że jego życie jest monotonne, stosując się do raz misjonarki przeżywa wiele wspaniałych, niezwykłych sytuacji. 
Dzięki tej książce poznajemy Afrykę, jej kulturę, ludność, zwyczaje. Stajemy się uczestnikami niezwykłej przygody.

Książka jest zbiorem ciekawych treści i wspaniałych rysunków. Język prosty i zrozumiały zachęca do wspólnego czytania. 
Książka Dokta to 116 stron niekończącej się przygody, pomocy, miłości, dobra i poświecenia siebie dla innych. 








Kolejną książeczką jest równie ciekawa i fajna książeczka Kultura daje nura kiedy nie wiecie jak się zachować w internecie

Tosia, Kuba i domowy dinozaur powiedzą małym czytelnikom jak powinniśmy się zachowywać np. W kinie, szkole czy przeglądając Internet. Nasi bohaterowie na własnej skórze przekonali się jak to jest gdy np. w kinie zadzwoni telefon,  dlaczego nie wolni ściągać nielegalnych filmów, w jaki sposób radzić sobie z hakerami oraz, że nawiązując internetowe znajomości trzeba uważać. 
Dzięki książce tej mały czytelnik dowiaduje się kiedy wręcz nie wolno pisać smsów, kiedy nie wypada dzwonić, że niezwykle ważne jest schronienie swoich danych osobowych w Internecie A hej jest niedopuszczalnym zjawiskiem.
Jest to bardzo mądra i wartościowa książka, szczególnie w dzisiejszych czasach, gdy nasze dzieci mają zastały dostęp do Internetu.





Są to naprawdę wartościowe książeczki, napisane prostym i zrozumiałym językiem i uważam, że w dzisiejszych czasach będą bardzo przydatne dla nas-rodziców i naszych bąbelków :) 

Polecam tę książeczki jako matka i jako pedagog. 

Po te i inne książeczki zapraszamy TUTAJ.

Książka została wydana przez Wydawnictwo Świętego Wojciecha.
Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu Święty Wojciech za przekazanie egzemplarzy recenzenckich.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy.
Mama Ewelina, Julka i Ola.


sierpnia 07, 2019

Poczuj się kobieco z Obsessive.

Poczuj się kobieco z Obsessive.
Matka, żona, przyjaciółka, koleżanka a przede wszystkim kobieta. To ja. Każda z nas może to właśnie o sobie powiedzieć. Mając piętnascie lat pragniemy wreszcie być pełnoletnie, mając dwadzieścia siedem lat chcemy mieć piętnaście. W szalonym pędzie życia gnamy do przodu ale zawsze chcemy czuć się kobieco. Odkąd zostałam matką zmieniły się moje priorytety. Kiedyś na pierwszym miejscu stało-" jestem kobietą". Macierzyństwo diametralnie zmieniło moje podejście i nawet nie wiem kiedy "moja kobiecość zeszła na daleki plan" a na pierwszym miejscu stanęło bycie matką i żoną. 
Nawet nie wiem kiedy moje prawdziwe, kobiece ja zamieniło się w kurę domową. W mojej szafie zamiast seksownych bluzek i ukochanych eleganckich kombinezonów pojawiły się-o zgrozo- szare dresy!!! Choć obiecywałam sobie, że nigdy nie pokażę się mężowi w dresie. 
I wiecie co? Któregoś dnia stanęłam przed lustrem i powiedziałam sobie "DOŚĆ!!! JESTEŚ KOBIETĄ!!!!! MATKĄ, ŻONĄ ALE PRZEDE WSZYSTKIM KOBIETĄ!!!"
Patrząc na siebie w lustrze poczułam jakby ktoś wylał na mnie kubeł zimnej wody: zmęczona, z podkrążonymi oczyma, włosy związane w koński ogon i ten potworny dres! Kiedyś w głowie mi się to nie mieściło, a teraz kompletnie zatraciłam się w macierzyństwie.
Postanowiłam więc wziąć się w garść a z pomocą mi przybyła pewna wspaniała, znana marka, która pomogła mi znów odnaleźć w sobie kobietę- firma Obsessive.

Myślę, że na pewno nie raz spotkaliście się z tą marką. Obsessive to polska, prężnie rozwijająca się firma powstała na Podbeskidziu w 2006 roku oferująca szeroki asortyment bielizny oraz stroi erotycznych. 

A, że bielizna jest naszą "drugą skórą" postanowiłam, że zacznę od zmiany bielizny. Tutaj muszę przyznać, że też nie było za różowo- nudne staniki do karmienia i babcine majty co by przysłoniły wszystko.
Więc pomyślałam "pora na diametralną zmianę".

Postanowiłam, że w mojej garderobie pojawią się: Miamor oraz Frivolla. I wiecie co? Odmieniły mnie i moje postrzeganie siebie. Niezwykle jest to jak firma Obsessive dba o klienta. Bielizna jest idealnie zapakowana, z największą starannością. Gdy otwieramy pudełeczko w środku znajdujemy karteczkę z przesłaniem dla nas. To naprawdę bardzo miły gest. 


Otwierając pudełko ogarnęło mnie niesamowite uczucie. Poczułam się wyjątkowo. Wreszcie czułam, że moja osoba jest ważna a zakupy choć przez internet okazują się być zakupami na najwyższym poziomie, spełniające najwyższe standardy. Bielizna zapakowana jest z niezwykłą starannością w piękne pudełko z pergaminową, wyściółką. Przy każdej bieliźnie znajdziemy karteczkę skierowaną do nas. To akurat okazuje się być wspaniałym pomysłem. Taki drobny, mały gest a uwierzcie, niezmiernie cieszy ;). 
Samo otwieranie bielizny "to jest coś".

A po otwarciu moim oczom ukazał się taki oto przepiękny komplet Miamor.
Miamor to wyjątkowy komplet w kolorze bordowym, w skałd którego wchodzą: gorset oraz koronkowe stringi. Do tej pory raczej unikałam tego rodzaju bielizny. Stringi- do głowy by mi nie przyszło, że mogą być tak wygodne. Do tej pory raczej kojarzyły mi się z dyskomfortem i typowym, stereotypowym podejściem do bielizny. Tutaj przekonałam się, że to wszystko to mit. Wspaniałe, koronkowe, elastyczne stringi, wspaniale dopasowują się do kobiecej figury, niewiarygodnie eksponując pośladki. Wyg lada to naprawdę dobrze i jest szalenie komfortowe jeśli chodzi o noszenie. 
Gorset mnie także mocno zachwycił. Do tej pory gorset kojarzył mi się z niewygodną, uciskową garderobą, dającą dyskomfort i krepującą ruchy. No cóż, myliłam się. Firma Obsessive oferuje nam wykonany z delikatnego materiału- (w 95% składa się z poliamidu, 5% elastan) oraz koronki, które idealnie podkreślają kobiece kształty a pionowe fiszbiny idealnie ją eksponują. Dekolt wykonany z delikatnej koronki dzięki rozcięciu idealnie podkreśla biust a sama koronka i sznurowanie pięknie eksponują plecy. Guziczki na gorsecie i stringach dodają uroku, szyku i elegancji. 
Gorset posiada na boku suwak co jest szalenie wygodne przy zakładaniu. Dostępny w trzech kolorach: bordowy, czarny oraz niebieski. 
Czy po urodzeniu dziecka pomyślałabym o założeniu takiej bielizny- absolutnie nie i to byłby błąd bo nie warto rezygnować z naszej kobiecości i świetnego samopoczucia. Powiem szczerze, że gorset posłużył mi ostatnio jako bluzka w stylizacji z eleganckimi spodniami i szpilkami- kolacja z mężem- był oczarowany i dostrzegł, że faktycznie żona zmieniła się. Wiec śmiało zakładamy go pod żakiet. Odpowiednio dobrane ciuchy i robimy wrażenie ;) 



Frivolla to kolejny komplet, który kompletnie zmienił moje postrzeganie samej siebie. Delikatna, kobieca, subtelna i czarująca. Wydobywa urok, podkreśla sylwetkę i dodaje seksapilu. Pomimo, że w subtelny sposób eksponuje ciało, ukrywa to, co mamy do ukrycia.
 Zarówno koszulka jak i dołączone stringi wykonane są z delikatnej, prześwitującej tkaniny. Zarówno biust jak i dół koszulki wykonane są z delikatnej koronki. Natomiast pionowe przeszycia na biuście idealnie eksponują biust-czyli jednym słowem podkreśla nasze atuty ;) 
Posiada regulowane ramiączka a prawdziwym hitem są elastyczne gumeczki ozdabiające biust. Wykonana w 94% z poliamidu i 6 % z elastonu. Niezwykle wygodna. 



Każda z nas jest kobietą i każda z nas chce wyglądać pięknie. Ale same wiecie, że wygląd to nie wszystko. Ważne jest byśmy czuły się pięknie i akceptowały same siebie. I właśnie taką funkcję ma spełniać bielizna: ma pomóc nam czuć się pięknie, modnie i wygodnie. To właśnie bielizna często pomaga nam w zaakceptowaniu siebie. Dobrze dobrana bielizna to idealna bielizna. Maja Sablewska powiedziała " Pod ubraniem też musimy wyglądać dobrze". Ja niestety na jakiś czas zapomniałam o tym. Myślę, że czasem każda z nas powinna pamiętać, by zadbać o siebie, o sprawieniu sobie jakiejś malej przyjemności-( Kawę i ciacho odradzam, przerabiałam to i uwierzcie waga wówczas jest bezlitosna😫). Warto byśmy czuły się piękne i były piękne, same dla siebie a wówczas inni też dostrzegą w nas piękno. Warto pamiętać, że w natłoku codzienności, obowiązków, rodziny nie możemy zapominać o tym, że przede wszystkim jesteśmy kobietami- silnymi, czułymi, pięknymi, z wrażliwą duszą i wielkimi sercami.  Bądźmy zawsze przede wszystkim sobą. Bądźmy szczęśliwe. Teraz, gdy za dwa dni będę mieć urodziny wiem, że warto pamiętać o swojej kobiecości i nigdy jej nie zatracać czego sobie i Wam życzę :) 


Kochani moi jeśli spodobały się Wam propozycje bielizny zapraszam na stronę sklepu Obsessive. Znajdziecie tam wiele pięknej bielizny. Ale Obsessive to nie tylko bielizna, to także wspaniałe perfumy, kosmetyki jakże i kule do kąpieli z feromonami. Są oblędne :)  Zapraszam Was również na fan page Obsessive na Facebooku gdzie czeka na Was wiele promocji oraz konkursów. 

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam
Ewelina.



sierpnia 07, 2019

Benio, tata i reszta świata- nowość od Wydawnictwa Skrzat.

Benio, tata i reszta świata- nowość od Wydawnictwa Skrzat.
Witajcie.

Nowy dzień zawsze daje nam nowe szanse. Nowe szanse na szczęście, radość, miłość, na naprawianie błędów lub zwyczajnie popełnianie ich. Nowy dzień, który z wielką radością spędzimy z naszymi ukochanymi dziećmi: bawiąc się, śmiejąc, idąc do parku na lody. W pewnym momencie swojego życia, na waszej drodze, pojawia się osoba niepełnosprawna, poruszająca się na wózku inwalidzkim. I w tym właśnie momencie pojawia się morze dziecięcych pytań, wcale nie łatwych pytań. Każda rozmowa z dzieckiem jest niezwykle trudna, w końcu musimy wytłumaczyć dziecku w możliwie najłatwiejszy i najdelikatniejszy sposób sprawy, o których nawet dorosłym z trudem przychodzi rozmowa.
Więc jeśli dziecko zapyta: " Mamusiu, a dlaczego ten Pan nie chodzi tylko jedzie takim czymś?"
Myślę, że warto wówczas sięgnąć po książkę "Benio, tata i reszta świata" autorstwa Izabeli Michty. Książeczka została wydana przez Wydawnictwo Skrzat. 




Benio, tata i reszta świata to książeczka przepełniona wartościami. Opowiada historię chłopczyka o imieniu Benio, którego tata poruszał się na wózku inwalidzkim. Poznajemy Benia w momencie, gdy zaczyna chodzić do przedszkola. Czuje się tam dosłownie "jak ryba w wodzie". Niestety do czasu. Gdy dzieci zaczynają dopytywać Benia dlaczego chodzi jego tatuś, dlaczego ma chore nogi a w momencie gdy jeden z chłopców mówi, iż Benio nigdy nie zagra z tatą w piłkę, chłopiec traci pewność siebie, ogarnia go smutek.  Choć w końcu wychodzi na jaw, że " Szczęściarz z tego Benia bo ma tatę na medal". No właśnie ale dlaczego? Cóż to oznacza? Czyżby spotkała ich jakaś wspaniała przygoda? Myślę, że powinniście dowiedzieć się sami :) 

Bardzo spodobała nam się ta książka. Dlaczego?
- bo przepełniona jest mądrymi morałami i zasadami, którymi warto w życiu się kierować, kreuje postawę młodego człowieka na osobę wrażliwą, tolerancyjną, szanująca innych i kierująca się ważnymi Zasadami,
- uwiadamia, że każdy człowiek jest tak samo ważny i trzeba go szanować, bez względu na to jaki jest,
- uczy pokonywania leków i własnych słabości, pokazuje zdrowe relacje, uczy miłości, zrozumienia i szacunku,
- barwne, przyciągające wzrok ilustracje oraz ciekawy zrozumiały tekst.




To wszystko sprawia, że Książka ta zasługuje na wyróżnienie spośród innych Książek. Myślę, że warto ją mieć i uwrażliwić dziecko na sprawy, które są warte uwagi a w przyszłości z dumą stwierdzimy, że mamy wrażliwe na innych, szanujące ludzi dziecko, które wie co jest w życiu ważne, kieruje się zasadami i przezwycięża własne leki i słabości a przecież to jest dla nas- rodziców niezwykle istotne.
 Wydawnictwo Skrzat
Oprawa: twarda
Liczba stron: 72
Wiek: 3+
Cena:19,99 zł. 
Po te i wiele, wiele innych wspaniałych książek zapraszam na stronę Wydawnictwo Skrzat
Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu za przekazanie egzemplarza recenzenckiego.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwag i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam
Mama Ewelina :)




Copyright © MAMUSIOWY ŚWIAT , Blogger