sierpnia 28, 2019

Sprawdziłam, więc mogę polecić! Najlepsze przetwory tylko z Wydawnictwem RM.

Witajcie.

Jakiś czas temu w moje ręce wpadła książka od Wydawnictwa RM Dżemy i przetwory z domowej spiżarni.

Książka ta już jakiś czas u mnie gości. Zastanawiałam się nad tym, jak ja Wam ją zrecenzuje przed tym nim kosztuje jak wyszły przetwory z przepisów. Zrobiłam, spróbowałam i teraz mogę Wam zrecenzować i odpowiedzieć na zasadnicze pytanie:" Czy warto ją mieć?" :) 

Zacznijmy od tego, że w naszym domu dżemy są wręcz uwielbiane. Do ciasta, do naleśników, gofrowi, kanapek I nawet zdarza się, że dziewczyny łyżkami potrafią to zajadać. Dżemy i konfitury uwielbiane. 
Kiedy wpadła mi w ręce ta książka aż nabrałam ochoty by robić przetwory. Nie tylko dżem z truskawek i powidła śliwkowe. Dzięki tej książce poznałam niesamowite przepisy na dżemy, o których nie miałam nawet bladego pojęcia. A wszystko to w jednym miejscu, w jednej książce, zawsze w mojej kuchni, pod ręką. 

Wielką zaletą książki jest to, że przepisy podzielone są pod względem pór roku. Same przepisy są bardzo pomysłowe. Nie polegają na tym, ze dajemy owoce, cukier i do gara... Nie, nie. Tutaj mamy przepisy w zrównoważonych proporcjach, które swoją wyjatkowość zawdzięczają wyjątkowo dobranym i wyselekcjonowanym dodatkom. 
Książka ta obala główny mit- przetwory robimy latem! Ależ błąd! Przetwory można robić cały rok! NA przykład zimą świetnie sprawdzi się apetyczny dżem bananowo-czekoladowy. Wspaniale smakują dżem cytrynowy czy wspaniała, przecudowna galaretka pigwowa, którą wręcz ubóstwiamy. 

Jest wspaniałą alternatywą książki kucharskiej, którą nie tylko zawiera przepisy ale i zastosowanie oraz propozycję podania. 
Dodatkowo w książce znaleźć możemy porady mistrzów kuchni z poradami.
Książka okazała się być prawdziwą petardą. 
Dżem figowy z orzeszkami piniowymi podbił moje serce A domowy żel jabłkowy podbił serca dziewczynek.

Tą książką okazała się strzałem w dziesiątkę nie tylko w lecie ale i cały rok. Myślę, że naprawdę warto ją mieć. Niesamowicie urozmaici waszą kuchnię i na pewno podbije serca :) 
Polecam :) 

Dżemy i przetwory z domowej spiżarni.
Wydawnictwo RM.
Oprawa: miękka.
Liczba stron: 196.
Cena:9, 99 zł.
Książkę możesz kupić TUTAJ.

Polecam wszystkim Wydawnictwo RM.

Po te i inne publikacje zapraszamy na stronę WYDAWNICTWA RM.

Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu RM za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała recenzja.


Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas  zapraszam do komentowania.


Pozdrawiamy.

Mama Ewelina.



1 komentarz:

  1. Książka bardzo fajna. Zawiera zapewne wiele ciekawych przepisów. U mnie niestety dżemy nie cieszą się aż taką popularnością. Dzieciaki noe przepadają. Jedynie co to do naleśników..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger