września 03, 2019

Piękna nie tylko od święta.

Witajcie.

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem baaardzo kosmetycznym. Mianowicie jak wiecie jakiś czas temu dostałam od Drogeria Olmed do testowania pakiet próbek i kilka kosmetyków.




KILKA SŁÓW O Drogerii OLMED...

Drogeria internetowa Olmed jest miejscem, gdzie znajdziemy wszystko to czego do szczęścia potrzebuje matka, żona, córka, nastolatka a nawet facet ;)
Gdy zawitamy na stronę Drogeria Olmed powita nas bogata oferta kosmetyków kolorowych, którymi bez trudu wykonasz perfekcyjny makijaż, kosmetyki naturalne: m.in. kosmetyki mineralne oraz inne produkty, które pomogą dbać o wygląd i urodę. Kosmetyki oferowane przez Drogerię Olmed są atestowanymi kosmetykami znanych marek produkujących kosmetyki do makijażu, demakijażu i szeroko pojętej pielęgnacji skóry każdego typu. Na stronie drogerii znajdziemy kosmetyki do makijażu, kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, suplementy diety i artykuły higieniczne.

Paczka, którą otrzymałam od drogerii zawierała następujące produkty:





Do tego tak jak wcześniej wspominałam w paczce znalazły się również próbki następujących firm:
• Eau Thermale Avene,
• La Rohe-Posay,
• Lierac,
• Liq CC,
• Pucca Herbs,
• Belin,
• ECO COSMETICS.
Także, jak sami widzicie paczka była bogata.

Myślę, że jak każda kobieta kocham kosmetyki. Niestety, w momencie gdy Panie stały w kolejce po umiejętności w sferze makijażu, ja niestety stałam w kolejce po cierpliwość. Więc w rezultacie moi drodzy wygląda to tak, że choć cierpliwie stoję przy lustrze niestety mój makijaż nie jest idealny i często pozostawia wiele do życzenia.  Ale ostatnio stwierdziłam, że Drogeria Olmed ułatwiła mi codzienną makijażową gehennę. 
Do tej pory nie żyłam w nieświadomości, nie zdając sobie sprawy, że na rynku dostępne są wspaniałe kosmetyki firmy Catrice Cosmetics które dostępne są właśnie we wspomnianej przeze mnie wcześniej Drogerii Olmed. 

KILKA SŁÓW O FIRMIE Catrice COSMETICS....

Firma Catrice Cosmetics jest firmą, którą swoich kosmetyków nie testuje na zwierzętach i za to mają ogromny plus! Przeglądając szeroką gamę kosmetyków, które firma Catrice Cosmetics oferuje nam na rynku z pewnością mogę stwierdzić, że jest przede wszystkim stylowa, oferuje jakości na poziomie Premium, wyznacza nam makijażowe trendy ale przede wszystkim jest to marka  profesjonalna. 

Przejdźmy może do dokładniejszego opisu kosmetyków.



Otrzymany produkt jest płynną pomadką firmy CATRICE COSMETICS. Pomadka matowa, o numerze 010 odcień NUDETOWN EXPRESS.

Płynna pomadka zawiera w składzie olejek jojoba, który aktywnie dba o odpowiedni poziom nawilżenia ust a co za tym idzie pozostawia je gładkie i miękkie. Pomadka gwarantuje nam efekt pięknych, zadbanych, idealnie pokrytych i matowych ust przez wiele godzin. Idealnie podkreśla I uwydatnia ich kształt. 

Co zrobić by pomadka dawała jeszcze bardziej spektakularne efekty?
Wystarczy pozbyć się martwego naskórka poprzez regularne stosowanie  peelingu. W ten właśnie sposób sposób powierzchnię ust wygładza się i dzięki temu zwiększamy przyczepność i trwałość kosmetyku. Wystarczy nałożyć pomadkę aplikatorem i już :) 

Pomadka ma idealną konsystencję, nie ściera się, nie zlepia ust. Kolor bardzo mi się podoba. Bez żadnego trudu usunęłam ją też z ręki.

Pomadkę CATRICE GENERATION MATT 010 o pojemności 5 ml możesz znaleźć TUTAJ. Kosztuje 14,48 zł.
możesz kupić


Kolejnym otrzymanym produktem jest CATRICE Lakier do paznokci MORE THAN NUDE.


Lakier do paznokci More Than Nude numer 02, odcień PEARLY BALLERINA jest lakierem odpowiednim do wszystkich rodzajów skóry.

Lakier ten przede wszystkim zapewnia nam połysk i rozjaśnienie paznokcia. Zapewnia paznokciom połysk i półprzezroczyste krycie. Dzięki temu można go stosować do wszystkich rodzajów skóry, by rozjaśnić płytkę paznokcia i nadać jej blasku. Wystarczy tylko równomiernie rozprowadzić pędzelkiem po płytce paznokcia. 


Lakier ten jest naprawdę wspaniały. Gwarantuje nam delikatne, skromne A zarazem eleganckie i zadbane paznokcie. I to wszystko za jedyne 12,77zł. Zapraszam TUTAJ...


Kolejna nowinka, którą zagościła w mojej kosmetyczne to:

Jest to żelowy brązer o tropikalnym zapachu CATRICE Bouncy Bronzer Caribbean Vibes, numer 010, odcień ARUBA VIBES. 

Jest to bronzer o tropikalnym zapachu i żelowe formule.  Jest niezwykle łatwy i wygodny w użyciu. Użycie go pozwala uzyskać wygląd subtelnie spalonej skóry. Poprawia owal twarzy poprzez jej odpowiednie wykonturowanie. Kompaktowy słoiczek ułatwia przechowywanie i zmieści się w każdej torebce. 
Pomimo wszelkich pozytywów jest moja maleńka rada: By uniknąć nieestetycznych plam należy nałożyć bronzer na podkład. By nanoszenia stało się jeszcze łatwiejsze warto użyć gąbki kosmetycznej lub szczoteczki.

Taki bronzer to naprawdę świetny wybór. Nie dość, że świetnie konkuruje i poprawia owal twarzy to także daje nadaje twarzy efekt skóry muśniętej słońcem. 
Z resztą zobaczcie sami :) wszystko jest TUTAJ. Za jedyne 
14,48 zł.

W mojej paczce znalazła się także następującą rzecz. Oto i ona.

Jest to kredka CATRICE KOHL KAJA. Numer 270, odcień WELCOME TO THE JUNGLE. Kredka ta świetnie nadaje się  do makijażu oka. Nadaje wyrazistości i pazura makijaż oka i jest bardzo wygodna w użyciu.

Kredka delikatnie podkreśla kontur oka. Idealnie eksponuje kolor tęczówki, nadając jej wyrazistości. Błyszczące drobinki sprawiają, że makijaż wygląda obłędnie.  Kolejny plus to miękki wkład, który pozwala na niezwykle precyzyjną i wygodną aplikację. Nie pozostawia uczucia dyskomfortu podczas i po zastosowaniu. 
Kredka idealnie nadaje się do stosowania na dolną powiekę oraz dolną linię wodną oka.
W zależności od tego jaki efekt będzie pożądany, kreskę
 można lekko rozetrzeć gąbeczką, żeby stworzyć miękkie przejście.

Kredka ma naprawdę piękny, iskrzący odcień i jest szalenie wygodne w użyciu. Cena jest również zachęcająca.
Zobaczcie sami. Wszystko jest TUTAJ.

Powiem szczerze, że ja nigdy nie miałam zdolności do makijażu i zawsze, ale to zawsze robiłam to na szybko i tak, by wyglądał jak najbardziej naturalnie. Teraz to troszkę się zmieniło. Z dobrymi kosmetykami to i makijaż wygląda fajnie. 
Z resztą do tej pory jakoś wyrobiłam od makijażu bo miałam zawsze milion wymówek: A to dzieci, pranie, sprzątanie.... Takie moje babskie bla, bla, bla, bla aby tylko mieć wymówkę. Teraz wiem, że makijaż może być prosty, szybki i przyjemny :). To właśnie przesyłka od Drogerii Olmed uwiadomiła mi, że pora wziąć się w garść i przekonać, że makijaż z kosmetykami Catrice Cosmetics może być wspaniały. 



Zapraszam Was kochani na stronę Drogeria Olmed. Znajdziecie tam mnóstwo wspaniałych rzeczy w atrakcyjnych cenach, wiele inspiracji i moc ciekawostek.

Bardzo serdecznie dziękuję Drogerii Olmed za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała recenzja.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina 


5 komentarzy:

  1. Pomadka wygląda bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zajrzę na stronkę Olmed. Widzę że mają bogaty asirtyment. Ciekawia mnie ich lakiery do paznokci. Jak z trwałością. Chyba muszę sie przekonać sama😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment bogaty, jest w czym wybierać. Lakier jest mega trwały ;) 8 dni. Polecam!!!!

      Usuń
  3. Niestety nie używam kosmetyków do makijażu. Zwyczajnie nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger