kwietnia 07, 2020

Super nowości od Media Service Zawada

Super nowości od Media Service Zawada

Kolejny dzień musieliśmy zostać w domu. Co robić, gdy przymusowo wszyscy musimy siedzieć w domu? Może warto poczytać? Tyle fajnych książeczek jest w naszej biblioteczce a dwie z nich właśnie dzisiaj chcę Wam pokazać. 

Shimmer i Shine Sięgnąć gwiazd.


Shimmer, Shine i Leah ruszają na skrzydlatych pędzorożcach do bardzo niezwykłej krainy. Poznają ta magie gwiezdnego pyłu. W ślad za nimi podąża czarodziejka Zeta, która pragnie zatrzymać całą moc gwiazd dla siebie.
To naprawdę świetna historia. 





Rycerka Nella Przygoda na Festynie Gwiazd. 


Jest to kolorowa książeczka z przygodami Nelli, walecznej królewny, która w chwilach zagrożenia zmienia się w rycerkę. W środku znajduje się ciekawe opowiadanie o perypetiach dzielnej rycerki, jej przyjaciół: Garreta, Ślicznej i Cloda oraz pozostałych mieszkańców bajkowej krainy Zamkogrodu. Jakie tym razem wyzwania czekają tych sympatycznych bohaterów?




Każda z tych pozycji wywoła uśmiech na twarzy dziecka.  
Te i wiele, wiele innych super magazynów i książeczek Wydawnictwa Media Service Zawada, znajdziecie TUTAJ.

Te wspaniałości zostały wydane przez

Książeczki te jak i inne znajdziecie na:


Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała ta recenzja.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy :)
Mama Ewelina, Julka i Ola.

kwietnia 07, 2020

Książeczki od Media Service Zawada gwarancją świetnej zabawy.

Książeczki od Media Service Zawada gwarancją świetnej zabawy.
Witajcie. 

Czas kwarantanny to bardzo ciężkie i trudne chwile, w szczególności dla dzieci. W domu bardzo szybko dzieci się nudzą a więc trzeba znaleźć im fajne, ciekawe zajęcie, które również okaże się zajęciem edukacyjnym. 
W tym przypadku warto sięgnąć po książki od Wydawnictwa Media Service Zawada.  Z ogromną radoscią przedstawię Wam kilka nowości, które u nas naprawdę wspaniale się sprawdziły. 

Psi Patrol. Gotowi do nauki. Cześć 10


Wspaniała książeczka z nauką i bohaterami Psiego Patrolu e roli głównej. 
Zawiera zadania i karty, które się uzupełniają i stanowią komplet do nauki i zabawy. 
Znaleźć tu można 4 strony wprowadzające alfabet  oraz liczby od 1 do 20. W zależności od tematyki książki pojawiają się działy: Kolory, Kształty i figury, Przyroda. Pieski z Psiego Patrolu, ulubieni bohaterowie przedszkolaków, zachęcają dzieci do ćwiczeń manualnych, ćwiczenia spostrzegawczości, pisania i czytania liter, liczenia w zakresie od 1 do 20. Na końcu książki pojawia się zabawa, łącząca właśnie poznane przez dziecko tematy edukacyjne.




W każdym zestawie znajduje się 6 kart edukacyjnych, które mają odniesienia do zadań w książce: 2 karty z literami i przynajmniej 1 karta z cyfrą. Pozostałe karty edukacyjne są związane z tematyką danej książki. Kolejnych 12-13 kart jest potrzebnych do różnorakich gier (Piotruś, memo, szukanie par, domino, gra zegarowa) oraz ułożenia obrazka po zebraniu wszystkich 16 części kolekcji.



Peppa Pic Zabawa z naklejkami.





Jest to bardzo fajna książka z ilustracjami z popularnej bajki dla dzieci, gdzie bohaterami są urocza Świnka Peppa, jej brzuszek George oraz jej rodzina i przyjaciele. 




Do publikacji dołączone są naklejki, które służą nie tylko zabawie, lecz także nauce - rozwijają wyobraźnię i zdolności manualne, pomagają w opanowaniu alfabetu oraz doskonaleniu płynności czytania.




LOL Surprise W pełnym blasku. 



Książka z naklejkami "L.O.L. Surprise!" będzie idealną propozycją dla fanek uroczych laleczek. 




W książce możemy znaleźć m.in. fajne zadania, wycinanki, obrazki do pokolorowania, łamigłówki rozwijające dziecięcą kreatywność, test, dzięki któremu dowiesz się do jakiego klubu należysz oraz kilkadziesiąt kolorowych naklejek z wyjątkowymi laleczkami L.O.L.






PJMASKS Czas Być Bohaterem 



Gratka dla małych czytelników. Bohaterami tytułu jest troje dzieci, które w dzień wiodą zwykłe życie, zaś nocą aktywują bransoletki połączone ze swoimi piżamami i przeobrażają się w Pidżamersów. Ich nocne życie obfituje w niesamowite przygody, walkę z przestępcami oraz rozwiązywanie tajemniczych zagadek.




Na kartach książki znaleźć można wiele zadań, których częścią są bohaterowie.
Jest tu także wiele ciekawych, bardzo rozwijających, kreatywnych zadań: rebusy, zagadki czy labirynty.
Na czas domowej kwarantanny będzie jak znalazł :) 






Czas jest nieciekawy, sytuacja też, jednakże książki są wprost obłędne. 
W takich chwilach gdy na dworze jest świetna pogoda naprawdę ciężko utrzymać w domu malucha. Dlatego takie książki to swietne zajęcie dla malucha. Szalenie kreatywne, rozwijające, bardzo zabawne i z ulubionymi bohaterami. 
W książkach są naklejki a to już istny szał. Dziewczynki całe dnie mogłyby naklejka naklejki. 
Polecam je Wam. Są świetnie! 

Te i wiele, wiele innych super magazynów i książeczek Wydawnictwa Media Service Zawada, znajdziecie TUTAJ.

Te wspaniałości zostały wydane przez

Książeczki te jak i inne znajdziecie na:


Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała ta recenzja.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy :)
Mama Ewelina, Julka i Ola.

kwietnia 03, 2020

Czysty dom z HD House Detailing.

Czysty dom z HD House Detailing.
Witajcie. 

Święta za pasem a więc pora wszelkich porządków. Mycie okien, ścieranie kurzy, pranie, polerowanie podłóg itd. Pracy jest ogrom, dlatego też przyda się niezawodna pomoc- super środki czystości, które ułatwią nam zadanie i skrócą czas pracy. 
Dlatego też chcę Wam przedstawić wspaniałe środki czystości House Detailing.


Produkty HD to nowa jakość sprzątania oraz utrzymania czystości na najwyższym poziomie. 
House Detailing to połączenie czystości oraz dbałości o naturę. To czystość na najwyższym poziomie.  
Chętnie przedstawię Wam moje ulubione środki z całej palety dostępnej na stronie (KLIK).






Odświerzacze powietrza zapewniają zapach do wszelkiego rodzaju pomieszczeń. Natychmiastowo gotowy do użycia. Kompozycja zapachu owoców tropikalnych, drugi zaś to słodka kompozycja z nutą jaśminu, kwiatu pomarańczy oraz róży.  róży.
Płyn do rozpylania zawiera naturalny olejek zapachowy, nie zawiera barwników syntetycznych, stworzony ze składników biodegradowalnych a butelka wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu. 
Cena: 25 zł/szt. 
Kupisz je tutaj (KLIK)



Preparat sprawdza się idealnie do usuwania kamienia, osadu z mydła i innych opornych zabrudzeń z elementów armatury. Pozwala utrzymać czystość w toaletach, łazienkach i na elementach instalacji sanitarnych. Przywraca połysk błyszczącym powierzchniom. O delikatnym zapachu cytrynowym.
Bardzo fajne jest to, że płyn zawiera naturalny olejek zapachowy a przy tym nie zawiera barwników syntetycznych. Stworzony jest ze składników biodegradowalnych a
butelka wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu. 

Cena 15 zł/szt.
Kupić możesz tutaj KLIK



Preparat do mycia powierzchni szklanych. Skutecznie usuwa nawet najtrwalszy, zaschnięty brud i tłuste plamy. Gwarantuje, że powierzchnie stają się błyszczące, przejrzyste, bez smug i zacieków. Pozostawia przyjemny zapach mango i marakui.
Nie zawiera barwnikow syntetycznych, stworzony ze składników biodegradowalnych a butelka wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Cena 12 zł/szt.
Można kupić tutaj KLIK


Koncentrat do codziennej pielęgnacji paneli laminowanych. Roztwór usuwa wszelkie zabrudzenia, nie wymaga spłukiwania. O delikatnym zapachu cynamonu.

Cena 14 zł/szt.
Preparat znajdziesz tutaj KLIK

HD Furniture Care Pielęgnacja Mebli


Preparat do czyszczenia mebli, laminatów, blatów i innych gładkich powierzchni. Pozostawia powierzchnie błyszczące i pachnące. Nie pozostawia smug, odświeża, szybko wysycha, nie niszczy materiału. O delikatnym zapachu drzewa balsamowego.

Cena 18zł/szt.
Preparat dostępny tutaj KLIK

HD Oven Cleaner Strong Czyszczenie Piekarnika Grilla i Rusztów


Preparat do czyszczenia i odtłuszczania roboczych elementów grilli i rusztów. Skutecznie rozpuszcza i usuwa utrwalony brud. Zalecany do czyszczenia grilla, rożna, piekarnika, rusztów, płyt grzewczych, kuchenek gazowych i patelni.

Cena 17 zł/szt.
Preparat znajdziesz tutaj KLIK


Wszystkie wyżej wymienione preparaty jak i sama firma naprawdę bardzo mnie zaskoczyły. Po pierwsze bardzo szybka i sprawna wysyłka. Paczka jest świetnie zabezpieczona. Po drugie do każdego preparatu dołączony jest atomizer co pozwala na wygodne użytkowanie.  Po trzecie są bardzo wydajne, skuteczne i szybkie w walce z brudem.
Kolejny plus- są eko, za to też je kocham.
Jestem zadowolona, że poznałam właśnie te środki czystości, tą jakże fantastyczną i bezkonkurencyjną markę, po którą z pewnością sięgnę nie raz. Z czystym sercem polecam! Z HD  dom będzie lśnił czystością.

Wpis powstał w ramach współpracy z firmą House Detailing.


A Wy znacie tę firmę?
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina







marca 29, 2020

Kodowanie Emotki- recenzja gry.

Kodowanie Emotki- recenzja gry.
Witajcie. 

Koronawirus w natarciu. Wszyscy boimy się, zostajemy w domu. A w domu wiadomo, że musimy zorganizować dzieciom zajęcie. 
Dlatego tez dzisiaj chcę polecić Wam idealną grę dla dzieci. 


Kodowania  „EMOTKI” to naprawdę świetna zabawa. 
Jej ogromnym plusem jest to, że dzięki niej można uczyć się jak programować ale bez użycia komputera.



Głównym zadaniem dziecka jest ułożenie Emotki w ramce według wylosowanego kodu. 
Tak więc dziecko losuje pasek z zakodowanym zadaniem oraz wybiera odpowiednie  elementy Emotki, wsuwa do zamkniętej okładki według wylosowanego kodu. 



Kolejny krok to otwarcie okładki oraz spraedzenie czy Emotka została prawidłowo ułożona czyli według rysunków z instrukcji.
Ostatnim etapem jest nazwanie emocji przedstawionej na ułożonej buźce Emotki oraz opisanie co oznaczają poszczególnie ułożone emocje.
W środku także znajdziemy kartoniki do gry memory. 


Korzyści płynące z gry. 

Przede wszystkim gra uczy dziecko logicznego myślenia oraz postępowania według zasad. Wymaga od graczy mnóstwo cierpliwości i wytrwałości. 
Ogromnym pozytywne jest także wspieranie rozwoju twórczego myślenia. 
Gra może być świetnym treningiem formułowania problemów oraz poszukiwania niestandardowych rozwiązań.

Recenzja powstała przy współpracy z firmą Jawa


Kochani znacie firmę Jawa? Gra przypadła Wam do gustu?
Zapraszamy do komentowania. 
Pozdrawiamy.
Mama Ewelina, Julka, Ola. 
Copyright © MAMUSIOWY ŚWIAT , Blogger