sierpnia 01, 2021

Jak niedrogo i z pomysłem nadać uroku swoim wnętrzom.

Witajcie. 

    W dzisiejszym wpisie chciałabym poruszyć kwestię wystroju wnętrz, w którym spędzamy mnóstwo czasu czyli domu. Dom jest cudownym, wspaniałym miejscem, w którym toczy się całe nasze życie- tu spędzamy swoje wolne chwile, tu celebrujemy wspólne posiłki wraz z rodziną, tutaj jesteśmy szczęśliwi, smutni, zadowoleni, wypoczęci i zmęczeni. Dom to nasz mały raj. Nic dziwnego więc, że chcemy, by wyglądał wspaniale. W końcu, w miejscu, które darzymy sympatią, a które urzeka nas urokiem najlepiej się żyje. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie wystrój wnętrza szczególnie rzuca się w oczy, oddziałując na nas.
Oprócz obrazów, które nadają charakter wnętrzom, lamp, figur czy wazonów z kwiatami bardzo ważne dla mnie jest to, jak wygląda podłoga. Odkąd zostałam matką muszę przyznać, że mnóstwo czasu spędzam właśnie na podłodze- z dziećmi. Dlatego też ważne dla mnie jest to jaka jest ta podłoga i co na niej się znajduje a mianowicie- dywan. 
    Do niedawna bardzo  często sięgałam po dywany z długim, futerkowym włosiem. Jednakże zmieniło się to w chwili gdy przekonałam się na własnej skórze jak bardzo ten dywan może być niepraktyczny. I tak w poszukiwaniu dywanu idealnego natknęłam się na pewien świetny sklep a mianowicie DYWANOMAT.PL. Znalazłam tu nie tylko przepiękne dywany do salonu ale także i na taras- a te drugie to zupełna nowość dla mnie bo powiem szczerze, że zawsze szukałam czegoś takiego, ale nigdy nie mogłam znaleźć. 
    
    




                                Grafika pochodzi ze strony Dywanomat.pl

Dywanomat to niewątpliwie sklep stworzony dla ludzi z ogromną pasją i wyczuciem estetyki. To taki mały raj dla ducha, w którym taki człowieczek jak ja czuje się jak w siódmym niebie. 
Bez wątpienia, to miejsce stworzyły osoby kochające piękno i estetyczne dekoracje wnętrz, a te kryteria spełniają dywany winylowe. Te, są w całości wykonane z tworzywa sztucznego. W ich składzie najwięcej jest włókna PCV, kilkanaście procent materiałów stanowi także syntetyczne włókno, odpowiadające za ich przyczepność. W połączeniu z brakiem włosia, sprawia, że na powierzchni takiego dywanu nie ma warunków do gromadzenia się kurzu oraz rozwoju chorobotwórczych drobnoustrojów. W tego typu matach czy dywanach nie ma też szkodliwych dla zdrowia ftalanów.
Trwałość materiału sprawia, że dywan winylowy i tarasowy będą wyglądać jak nowe bardzo długo. 
Dodatkowo świetnie sprawdzą się jako dywany dla alergików. 



                                            Grafika pochodzi ze strony Dywanomat.pl

Proponowane przez sklep wzory inspirowane są najpiękniejszymi wzorami z egzotycznego Maroko, surowej Skandynawii i geometrycznymi abstrakcjami. 

                                            Grafika pochodzi ze strony Dywanomat.pl


                                            Grafika pochodzi ze strony Dywanomat.pl


                                               Grafika pochodzi ze strony Dywanomat.pl

W sklepie DYWANOMAT.PL znajdziemy nie tylko dywany, ale również maty ochronne na biurko i podkładki pod krzesła. Jest to unikatowy i ciekawy gadżet, który pomoże ochronić blat biurka i podłogę przez zarysowaniami, kurzem oraz brudem. Takie rozwiązanie sprawdzi się nie tylko w domu, ale także w agencjach kreatywnych, studiach reklamy i wszędzie tam, gdzie istnieje duże ryzyko uszkodzenia blatu lub podłogi.

Przyznam szczerze, że bardzo zaciekawił mnie asortyment sklepu, gdyż oferuje nam niebanalne, innowacyjne, trwałe i gustowne elementy wystroju wnętrz za naprawdę świetną cenę!
Jeśli szukacie niebanalnego prezentu dla najbliższych, bądź sami chcecie urządzić taras lub salon to miejsce jest dla Was!
Polecam!!!!

Z pozdrowieniami. 
Ewelina :)

2 komentarze:

  1. Ja też lubię dywany we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny dobrze dopasowany dywan do wnętrza na pewno dodaje uroku, chociaż osobiście fanką nie jestem, a przynajmniej do mojego wystroju by nie pasował.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger