maja 01, 2021

Inspirujący zapach wiosny....

Witajcie. 

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, którego pisanie daje mi ogrom przyjemności. 
Dzisiaj napiszę dla Was kilka słów na temat marki AVON. Markę Avon myślę, że wszyscy z nas znają. Jedni lepiej, inni mniej. Jedni ją kochają inni po prostu lubią lub szanują. Firma Avon jest znana większości ludzi a ja tę markę wprost ubóstwiam. 
Mamy wiosnę, więc inspirując się budzącym się światem postanowiłam przetestować perfumy, o których od dawna myślałam- zapach Her Story


Woda perfumowana Herstory to szalenie inspirująca kompozycja dla przebojowych kobiet, które podążają za swoimi marzeniami. 




Wiadomym jest, że My- kobiety zawsze jesteśmy autorkami swoich własnych historii- jedynych i niepowtarzalnych. Każda nasza historia jest wyjątkowa, każdą piszemy same,  po swojemu. Jesteśmy autorkami, jesteśmy natchnieniem, po prostu jesteśmy sobą! 
Używając właśnie tych perfum zrozumiałam, że mogę wszystko. Nie ma dla mnie niemożliwego! Dzięki tej wodzie mam wrażenie, że wszędzie gdzie jestem towarzyszy mi wyjątkowa, inspirująca aura, która pobudza mnie do działania i osiągania celów- nawet tych, które wydają się niemożliwe. 


HERSTORY to naprawdę inspirujące, wyjątkowe perfumy. Jest to niepowtarzalne, wyjątkowe połączenie aromatu różowego pieprzu, intrygującej woni kwiatu irysa i ziemisto-drzewnego zapachu paczuli.


AVON HERSTORY - WODA PERFUMOWANA DLA KOBIET 
NUTY GŁOWY: RÓŻOWY PIEPRZ
NUTY SERCA: IRYS 
NUTY BAZY: PACZULI. 

O co chodzi  z poszczególnymi nutami zapachowymi? 

Nuty głowy jest to zapach, który czujemy jako pierwszy- w tym przypadku jest  intensywny, dominujący, świeży zapach różowego pieprzu, który szybko ustępuje miejsca kolejnym nutom.
Nuty serca pojawiają się nieco później, a ich woń utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas. Nuty serca to charakter perfum. Nuty bazy to głębia perfum. Ten zapach budzi się najpóźniej i zostaje na długo. 
Zapach idealny jest zarówno na dzień jak i na wieczór, na zakupy, do pracy, na imprezę czy randkę. 
Zapach zamknięty jest w minimalistycznym, przeźroczystym flakoniku o pojemności 50 ml i utrzymuje się na długo. Jest piękny i trwały. 

Kiedyś słyszałam pewne zdanie " Zapach jest językiem, który nie potrzebuje słów". 
Dlatego też zawsze dobierając perfumy starałam się dobierać je tak, by zapach w stu procentach podkreślał mój charakter i temperament. Wybierając perfumy staramy się znaleźć zapach idealny. I uważam, że ten właśnie taki jest. Jest to mój inspirujący zapach wiosny.

Po ten jak i  inne zapachy zapraszam Was do wspaniałego świata AVON.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger