maja 23, 2020

Konkurs

Witajcie. 

Dawno nie organizowałam tutaj dla Was konkursu a więc najwyższa pora by to zmienić. 

Zapraszam Was na KONKURS!!!

Do wygrania jest jedna z czterech torebek marki Wittchen❤


Jak Wam podoba się taka nagroda? :) 

Więc bez zbędnych szczegółów przechodzę do regulaminu. 

1. Konkurs organizowany jest na       Blogu oraz na Facebooku
2. Konkurs organizowany wyłącznie dla fanów. 
Co rozumiemy pod pojęciem FAN- osoba, która polubiła fanpage na Facebooku oraz jest obserwatorem bloga tak więc zachęcam do obserwowania. Ci, którzy już obserwują, sprawdźcie czy jesteście na liście :)  Jeśli nie masz Facebooka nie skresla cie to z udziału :) 
2. W konkursie oczywiście można zgłaszać się zarówno pod postem  na Facebooku jak i pod postem konkursowym na blogu. 
3. By zgłosić udział w konkursie wystarczy napisać, którą torebkę wybierasz. Będzie mi bardzo miło jak polubisz i udostępnisz post konkursowy. Zaproszenie znajomych do zabawy również mile widziane. 
4. Liczba zgłoszeń jest nieograniczona. Jedna osoba może zamieścić zgłoszenie zarówno na Facebooku jak i na blogu. 
5. Wygrywa jedna osoba. 
6. Nagrodą jest wybrana przez zwycięzcę torebka marki Wittchen.
7. Konkurs trwa od 23.05.2020 do 10. 07. 2020 do godziny 23.59.
8. Wyniki zostaną opublikowane w ciągu czterech dni od dnia zakończenia konkursu. 
9. Zwycięzca ma obowiązek skontaktować się ze mną w celu  podania adresu wysyłki nagrody w ciągu trzech dni, w przeciwnym razie wybierzemy kolejnego zwycięzcę.
10. Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski. 
11. Sponsor nagrody jest anonimwoy. 
12. Serwis Facebook zwolniony jest z pełnej odpowiedzialności co do przebiegu konkursu. Promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana.
13. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
14. Dane oraz informacje dostarczone przez Uczestników konkursu będą wykorzystane na potrzeby konkursu (m.in. ogłoszenie wyników, dostarczenie nagrody). Tym samym Uczestnik akceptuje rozporządzenie RODO na potrzeby konkursu.
15. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
16. Organizator ma prawo zmienić warunki regulaminu przed wcześniejszym poinformowaniu Uczestników o dokonanej zmianie.
17. Uczestnik przystępując do konkursu wyraża zgodę na upublicznienie jego pracy konkursowej.
18. Uczestnik przystępując do konkursu jednoznacznie wyraża zgodę i oświadcza o zapoznaniu się jak i  zaakceptowaniu regulaminu konkursu.
19. Z konkursu wyłączone są osoby spokrewnione z organizatorem konkursu.
Także zapraszamy do wspólnej zabawy ;)

Życzymy wszystkim powodzenia ;)

35 komentarzy:

  1. Wybieram ostatnią torebkę :) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. wybieram 1 torebkę jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział gram o torebkę nr 1. Paulina Woźniak ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram o czarną torebkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. EWA WOJCIECHOWSKA23 maja 2020 14:08

    Biorę udział ��
    Gram o torebkę nr 2

    OdpowiedzUsuń
  6. Gram o torebkę nr 3 -jest piękna, klasyczna i przede wszystkim byłaby dla mnie wielkim spełnieniem marzenia o posiadaniu wspaniałej eleganckiej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna ❤️�� DROŃSKA PATRYCJA
    ༺��༻��Biorę udział �� ༺��༻
    Biorę udział w tej zabawie
    Choć tu wygrać to wyzwanie
    Dużo osób szczęścia próbuje��
    I ja również też startuje��
    Może szczęście dopisuje ��
    W komentarzu się wpisuje‼️
    I się przy tym świetnie czuję��
    Każdy wygrać chce nagrodę
    Nie zważając na pogodę☀️
    Super konkurs organizujecie
    Wspaniałą nagrodę wręczyć chcecie
    A ja trzymam kciuki za wygraną��
    Czekam na kuriera już za bramą��
    NA moją nagrodę cudowną
    w konkursie u was wygraną❤️
    Wybierzcie mnie kochani
    nie będziecie tego żałowałi��❤️
    Stronę waszą rozsławie
    A później spotkamy się na kawie❤️
    Biorę udział i się zgłaszam ‼️
    Do polubienia strony i udziału
    W konkursie zapraszam
    ༺��༻������������༺��༻
    ‼️ Proszę o nie kopiowanie mojego komentarza‼️

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybór jest trudny - każda z torebek na swój styl, jest niepowtarzalna, ma ciekawy design i kolorystykę. Gdybym miała się jednak zdecydować na jedną konkretną to 👜 nr 4. Kształt, kolor, ogólne wrażenie wynikające również z nietuzinkowego designu - ti wszystko sprawia, że chciałabym móc wygrać ten konkretny model. To byłby wspaniały prezent na moje zbliżające się urodziny 🎂 Poza tym, cóż rzec - (W) jak Wdzięk, (I) jak ideał, (T) jak Tradycja, (T) jak Trend, (C) jak Cudo, (H) jak Harmonia, (E) jak Elegancja, (N) jak Niespodzianka. WITTCHEN-po prostu must have 👜

    OdpowiedzUsuń
  9. GRAM O TOREBKE BORDOWA NUMER 4 JEST PRZEPIĘKNA I BĘDZIE IDEALNA DO STYLIZACJI NA LATO TAKA IDEALNA PRZY OKAZJI BĘDĘ SIĘ NIĄ DZIELIĆ Z MAMA . OJ MARZY MI SIĘ MARZY ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Gram o torebkę nr 4 bordowa :) idealna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się torebeczka nr 3 czarna!❤❤
    Skradła moje serce i przyznaję bez bicia, bez niej już nie wyobrażam sobie życia! :) Bo torebeczki magicznie to sprawiają że stylizacje nasze stylowo podkreślają❤️ Piękne i modne dają nam kobietkom tyle radości, ucieszę się ogromnie jeśli to torebkowe cudo w mej garderobie zagości 😁 Będę ją z dumą nosiła i wszystkim się chwaliła i niezapomniane stylizacje dzięki niej tworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gram i ZAPRASZAM
    Edyta Grzesiczak
    Monika Wróbel-Łakota
    Aleksandra Piki
    �� Gram o TORBĘ w kolorze czarnym ��
    Mariola Kłapcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie są :-) Ja zagram o torebkę w kolorze bordo.Fenomenalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są piękne. Mam cicha nadzieję na jedną z nich . Bordowa śliczna 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  15. 🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
    👉 BIORĘ UDZIAŁ w konkursie tym 👈 może szczęście dopisze i mi 💕 było by mi BARDZO MIŁO , BOSKO , ŚWIETNIE I WSPANIALE 👉 wygrać cudowną torebkę w kolorze czarnym 😍 i będę w niej dumnie chodziła wszędzie bo uwielbiam takie torebeczki 👜👌

    OdpowiedzUsuń
  16. Gram o piękną czarną torebkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Gram o przepiękną szarą torebkę ☺️
    ❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️🌹❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Gram o różową kopertówkę 🤩💖😍🍀💖😁🥰🎁

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram torebkę w kolorze czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gram o czarną 😍 cudeńka 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Gram o czarną 😍 cudeńka 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Gram o czarną,poękna Izabela Klejdysz

    OdpowiedzUsuń
  23. Ilona Małgorzata4 czerwca 2020 02:58

    Gram o czarną; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Karolina Czaja4 czerwca 2020 03:03

    Zgłaszam się i gram o czarną����

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj z ogromną przyjemnością gram gram o te cudeńka ❤️ taka torebeczka czarna to me marzenie❤️
    Od czasu pojawienia się mojego małego serduszka niestety nie mam czasu na zakupy a kiedy już się wyrwe gdzieś i chce sobie sprawić jakąś przyjemność wychodzę ze sklepu z torba zakupów.... UWAGA‼️ UWAGA ‼️... dla mojego dziecka🙈
    Nie wiem czy tylko ja tak mam ale będąc na dziale z damska odzieżą ściąga mnie w kierunku dziecięcego i tak oto ubrania wędrują do mojego szkraba🙈🤣
    Jeśli wygram to tym razem zakup będzie tylko dla mnie, a co ja też chcę być sexy mama🤣🤣🤣
    Trzymam mocno kciuki uwierzcie mi. Wygrać w konkursie marzy się mi
    Piszę i lajkuje, na głowie staje
    Może w końcu się uda i ta nagrodę dostane❤️Taka torebeczka to dopiero cudo i...
    I bardzo chętnie walczę o nią .
    Jeśli tylko wygrać się uda
    Najszczesliwsza będzie ze mnie maruda🙈
    Super torebeczke od Was dostanę i znów się poczuje jak wielka dama👸
    Uwierzcie mi ja na nią zasluguje
    Więc posty chętnie komentuje❤️
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mego wniosku
    Aby cudowna torebeczka trafiła właśnie do mnie, do mych matczynych rak👩‍👦
    Zapraszam
    Justyna Andrzej Skowron-Oles

    OdpowiedzUsuń
  26. Gram o torebkę bordową,
    bo ma barwę odlotową.
    Wspaniale się prezentuje
    i cudownie lato zaakcentuje.
    Będzie świetnie do sukienek,
    dżinsów i spódnic pasować,
    a ja się będę z nią lansować.
    Wszystkie moje kobiece drobiażdżki pomieści
    i wiele innych rzeczy jeszcze zmieści.
    Kciuki więc mocno trzymam, bym to ja wygrała
    i taką piękną torebką się radowała. ��������

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością biorę udział! Wybieram torebke numer 3 - czarną �� Na facebooku zaprosiłam znajomych ��

    OdpowiedzUsuń
  28. Gram z wielką przyjemnością o torebkę koloru szarego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger