stycznia 21, 2020

Henna do włosów hit czy kit?

Witajcie. 

Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam całkowicie naturalny kosmetyk do włosów, którym to jest henna firmy Sattva Ayurveda.


Henna składa się tylko i wyłącznie z naturalnych składników. Opakowanie zawiera 100%  sproszkowanych liści Cassia Obovata. 
Sproszkowane liście rośliny Cassia szczególnie polecane są do włosów łamliwych, cienkich, matowych, czy też zniszczonych farbowaniem chemicznym.



Efekty stosowania henny to:
- wzmocnienie zniszczonych włosów wraz z cebulkami, - przywrócony blask, 
- zwiększona objętość,
- przeciwdziałanie wypadaniu. 
Ważne jest to, że tą hennę mogą stosować kobiety w ciąży.



Henna zapakowana jest Bio kartonowe opakowanie, łatwe w otwieraniu i zamykaniu. Po zużyciu henny pudełko może być użyte np. do przechowywania jakiś kobiecych skarbów. 

W opakowaniu znajdziemy:
- hennę zaplanowaną w Bio woreczek z zamknięciem strunowym, dzięki czemu henna jest ciągle świeża i zabezpieczona przed wysypaniem,
- plastikowy grzebień do nakładania henny,
- 2 zestawy czepków i rękawiczek. 
Opakowanie zawiera 150 gram co zazwyczaj wystarcza na dwie porcje. 


Jak używać hennę?

Wystarczy umyć włosy szamponem (bez silikonów). Wymieszaj potrzebną ilość proszku z ciepłą wodą o temperaturze około 80 ° C, aby utworzyć gładką pastę. Pozostaw hennę na 30 minut. Załóż rękawiczki ochronne, aby chronić ręce przed zabarwieniem. Podziel włosy na cztery sekcje, nakładaj dokładnie pastę od nasady po końce w każdej sekcji. Owiń głowę folią i nałóż ręcznik, aby zachować odpowiednią temperaturę. Pozostaw na włosach przez 2-3 godziny. Zmyj hennę ciepłą wodą.
Henna odżywia włosy przez 48 godzin, stąd ostateczny efekt użycia henny uzyskamy po upływie 48 godzin od jej nałożenia. Do tego czasu nie powinniśmy myć włosów szamponem.
Oprócz neutralnego- czyli taki jaki ja testowałam dostępne są następujące kolory: 
Czarny, Czerwony, Henna z amlą, Indigo, Jasny brąz, Orzechowy brąz, Ciemny brąz oraz Ciemny Blond i Jasny Blond.

Hennę testował mi się niezwykle przyjemnie. W pierwszej kolejności zauważyłam, że włosy mają wyrazisty kolor, są miękkie, puszyste i silniejsze. Po drugim hennowaniu włosy nabrały głębokiego koloru, przestały się łamać i wyraźnie poprawił się ich stan. Na szczotce znalazłam o wiele mniej włosów i składały się tak jak chciałam. 
Z resztą zobaczcie efekty. 


Uwielbiam tą hennę. Dla mnie to prawdziwy hit! Włosy płaskie, bez sił, wyglądające, matowe nabrały blasku, siły, uniosły się, stały się mocne i piękne. Jestem oczarowana. 

Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków firmy Sattva, dlatego też polecam Wam je z całego serca. 

Wpis powstał w ramach współpracy z firmą Sattva Ayurveda.

Zapraszam na stronę Sattva.

Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.

1 komentarz:

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger