kwietnia 25, 2019

Wydawnictwo RM- dostarcza wiedzy i rozrywki każdego dnia.

Witajcie.

Dzisiaj chciałam napisać krótki post podsumowujący współpracę z Wydawnictwem RM.
Kiedyś zupełnie przypadkiem natknęłam się na to wydawnictwo. Przejrzałam ofertę i powiem szczerze było w czym wybierać
Ponieważ od dawna przez głowę przemykały mi myśli, że wspaniale byłoby z nimi współpracować. Pewnego dnia odważyłam się i napisałam. W odpowiedzi zwrotnej Pani Olga- bardzo miła i uprzejma osoba dała mi szansę i dzięki otrzymanej szansie nawiązałam współpracę z tym bardzo interesującym wydawnictwem.
I tak oto otrzymałam przesyłkę z taką oto zawartością.

Otrzymałam trzy wspaniałe książki, które sama wybrałam zgodnie z naszymi zainteresowaniami. 
Były to książki:
METODA MONTESSORI NA CZTERY PORY ROKU

Książka ta jest wspaniałym zbiorem siedemdziesięciu zabaw rozwijających przeznaczonych dla dzieci, które zarówno w domu jak i w przedszkolu może wykonywać maluch. I tu ciekawa rzecz: zadania, które ma wykonywać maluch podzielone są na cztery pory roku. Ćwiczenia ściśle nawiązują do zmian zachodzących w przyrodzie podczas każdej pory roku oraz do świąt.


Metoda Montessori na cztery pory roku
Autor: Brigitte Ekert
Wydawnictwo RM
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 192
Cena: 34.99 zł
Książkę możesz kupić TUTAJ.

Pss st;) Na stronie wydawnictwa możecie kupić tą książkę po promocyjnej cenie ;)

Kolejna to Robert Lewandowski najlepsze bramki.



Jest to vademecum chronologicznie przedstawionych dwudziestu jeden najlepszych bramek Roberta Lewandowskiego. Książka podzielona jest na dwa główne działy: pierwszą i drugą "połowę meczu", w każdej bardzo fajny sposób, zapisane są fakty związane z okolicznościami strzelenia najlepszych goli. Jest to naprawdę fajny i interesujący sposób, na pokazanie dzieciom historii piłkarza, z zupełnie innej perspektywy. 
Każdy kolejny podrozdział opisuje kluczowe dla sportowca momenty, a do tego, części te są odpowiednio zatytułowane, adekwatnie do sytuacji. 

Robert Lewandowski. Najlepsze bramki.
Autor: Piotr Wójcik
Wydawnictwo RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 96
Cena:19.99 zł.
Książkę możecie kupić TUTAJ.

Trzecia Książka to Robert Lewandowski. Sztuczki, triki, bramki.
Książka ta opisuje najlepsze mecze oraz najlepsze gole naszego najlepszego zawodnika.Książka jest wspaniałą alternatywą do nauki gry w piłkę. Krok po kroku rozpisane triki piłkarskie umożliwiają naukę każdemu, kto chce zgłębić tajniki piłki nożnej. Jest świetnym pomysłem na wspólne spędzenie aktywnego popołudnia, które daje dużo radości. 

Robert Lewandowski. Sztuczki, triki, bramki.
Autor: Tomasz Bocheński, Tomasz Borkowski
Wydawnictwo RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 64
Cena: 19.99 zł.
Tę książkę możesz kupić TUTAJ.
A teraz kochani obydwie książki możecie kupić jeszcze taniej!!!!! Sprawdźcie sami!!

Współpraca z Wydawnictwem RM okazała się czystą przyjemnością. Klarowne, jasne warunki współpracy, przyjazna atmosfera, wspaniałe książki. Pisanie recenzji okazuje się wspaniałą alternatywą spędzania czasu oraz pomaga zapomnieć o wszystkim. 
Książki to czyste kompendium wiedzy i alternatywa na spędzanie czasu wolnego. Polecam wszystkim Wydawnictwo RM.

Po te i inne publikacje zapraszamy na stronę WYDAWNICTWA RM.


Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu RM za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym mógł powstać

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas  zapraszam do komentowania.


Pozdrawiamy.

Mama Ewelina, Julka i Ola.

3 komentarze:

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger