kwietnia 29, 2019

Rycerka Nella- ksiązeczka z naklejkami.

Witajcie.

Podobno niedaleko pada jabłko od jabłoni. Jak sądzicie to prawda? Ostatnio przekonałam się, że jednak coś w tym jest. 
Wiecie jak byłam mała strasznie uwielbiałam książki. Co prawda wtedy nie było takich wspaniałych książeczek jak dzisiaj ale jednak uwielbiałam je.
Zawsze mogłam siedziec godzinami, oglądać, czytać a jak już były w książwczce naklejki to ja byłam w istnym raju.
Moje dzuewczynki mają to samo. Kochają książki. To takie małe " moliki książkowe". Julka jak widzi książki a szczególnie te z naklejkami to ma szaleńczą radość w oczach.
I tak właśnie trafiła nam w ręcę bardzo fajna książeczka, którą z chęcią Wam przedstawimy.
Jest to książeczka o jednej z bohaterek bajek kanału nickelodeon- Rycerka Nella.

Rycerka Nella - księżniczka, która gdy tylko pojawia się taka potrzeba natychmiast staje się rycerką Nellą i rozwiązuje przeróżne problemy.


Jest to książeczka aktywizująca dla dzieci. W swojej treści zawiera mnóstwo ciekawych zadań tj. ćwiczenia z liczenia, szukania szczegółów i różnic, kolorowania, rysowania, wymyślania własnej historii. 


Książka jest niezwykle kolorowa, grafika zawarta na stronach zachęca do wspólnej nauki i zabawy, opracowana z wyobraźnią by pobudzać kreatywność nawet najmłodszycg milusińskich.
Kolejnym plusem wiadomo- są naklejki, które znajduja się w książce. A naklejki to dodatkowa frajda dla malucha.

Książeczka idealnie sprawdzi dla wszystkich fanów rycerki ale i dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z królewną rycerką :).

Dziewczynki naprawdę świetnie się bawiły z tą książeczką a dodatkowym plusem jest to, że cena jest również zacgęcająca. My ją polecamy!!!

Kilka szczegółów....




Rycerka Nella

Wydawnictwo Media Service Zawada
Oprawa: miękka
Liczba stron: 16
Cena: 7,99 zł.
Wiek: 3+ - choć myślę, że i młodsze dzieci będą mieć z nią frajdę.
Książeczkę możesz kupić TUTAJ.
Pssst. Kochani na stronie Książeczki bajeczki jest wspaniała promocja na tę i wiele, wiele innych super książeczek Wydawnictwa Media Service Zawada, które możecie kupić TUTAJ.

Te wspaniałości zostały wydane przez





Książeczki te jak i inne znajdziecie na:

Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała ta recenzja.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy :)
Mama Ewelina, Julka i Ola.

6 komentarzy:

  1. Naklejki to to, co dzieci uwielbiają najbardziej. Trzeba tylko uważać, żeby nie okleiły wszystkiego wokół ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Julcio nigdy nie przepadał za takimi książeczkami, ale jestem pewna, że dziewczynkom się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rycerka Nella jest bardzo fajną bajką, mój syn lubi ją oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą bajkę, tak, tak dobrze czytasz, nie moje dzieci, tylko ja 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie ksiązeczki zawsze są mile widziane przez dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Rycerkę Nellę lubią i dziewczęta, i chłopcy 😁

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger