marca 27, 2019

Blogosfera Canpol babies

Witajcie.

Kolejny miesiąc więc i kolejna edycja blogosfery organizowanej przez firmę Canpol babies.
Jak co miesiąc Canpol przygotował wspaniały zestaw, który z pewnością przyda się każdej mamusi jak i jej pociechom.

W tym miesiącu firma Canpol babies rozpieszcza nas wspaniałym zestawem Hello Little, który jest wręcz idealny dla każdej pociechy- i tej małej i tej większej :)
I tym razem zgłaszamy się do testowania- zestaw jest wręcz idealny dla Oli. Papa nunu- tak nazwała misia Pandę ze śliniaczka byłby idealnym przyjacielem i pomocnikiem przy jedzonku, kubeczki poszłyby natychmiast w ruch :-)
Mamy wielką chrapkę na testowanie więc kciuki sciskamy z całych sił ;) mamy ogromną nadzieję, że uda nam sie ten wspaniały zestaw testować ;)
Jesteśmy nim zauroczone ;)
Szczerze mówiąc wszystkie mamy niezłą chrapkę na zestaw, który bardzo ułatwi nam życie;) wszystkim nam ułatwi jeśli uda się dostać do blogosfery ;)
W naszym domu dziewczyny przetestują go na wszystkich możliwych płaszczyznach. A może i konkursik dla Was zorganizować byśmy mogły???? A co tam, zgłosimy się :)

Kochani zachęcamy Was do zgłaszania się do blogosfery. Jak widzicie można przetestować wspaniałe rzeczy. Jednak nie tylko można testować. Canpol babies daje nam również możliwość organizowania konkursów na blogach, które prowadzimy.
W tej edycji blogosfery 15 mam otrzyma po zestawie do testowania oraz 15 blogujących mam otrzyma po jednym zestawie do organizacji konkursu.
Kto będzie tym szczęśliwcem???
Wszystko okaże się po 31 marca!!!
A więc  do dzieła kochani!
do BLOGOSFERY ZAPRASZAMY!!!!!!


Pozdrawiamy :)

Mama, Julka i Ola.

27 komentarzy:

  1. Powodzenia! Ja również biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że moje dzieci już takie duże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! U mnie syn już niestety za duży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Wiele razy słyszałam o blogosferze Canpol Babies, ale jakość nie brałam w niej udziału - może kiedyś :P
    Ps. Trzymam kciuki (y)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak? Kiedy będziesz wiedzieć, że to już?

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dołączam do życzeń powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger