grudnia 31, 2018

Blogosfera Canpol babies

Witajcie.

Kolejny miesiąc więc i kolejna edycja blogosfery organizowanej przez firmę Canpol babies.

Jak co miesiąc Canpol przygotował wspaniały zestaw, który z pewnością przyda się każdej mamusi jak i jej pociechom.
W tym miesiącu Canpol babie rozpieszcza nas wspaniałym zestawem:
Podgrzewacz wraz z butelką Haberman.
Niezastąpiony zestaw zarówno dla mam tych większych szkrabków jak I maluszków.
Oleńka już ma chrapkę na wspaniałą buteleczkę z Lulu- tak nazwała misia z butelki :)
Mleczko będzie jeszcze bardziej smakowało mojej małej damie.
Natomiast Julka już nie może się doczekać na podgrzewanie picia i jedzonko.
Szczerze mówiąc wszystkie mamy niezłą chrapkę na ten zestaw, który bardzo ułatwi mi życie;) wszystkim nam ułatwi jeśli uda się dostać do blogosfery ;)
W naszym domu dziewczyny przetestują go na wszystkich możliwych płaszczyznach. A może i konkursik dla Was zorganizować byśmy mogły???? A co tam, zgłosimy się :)

Kochani zachęcamy Was do zgłaszania się do blogosfery. Jak widzicie można przetestować wspaniałe rzeczy. Jednak nie tylko można testować. Canpol babies daje nam również możliwość organizowania konkursów na blogach, które prowadzimy.
W tej edycji blogosfery 15 mam otrzyma po zestawie do testowania oraz 15 blogujących mam otrzyma po dwa zestawy do organizacji konkursu.
Kto będzie tym szczęśliwcem???
Wszystko okaże się po 31 sierpnia!!!
A więc  do dzieła kochani!
do BLOGOSFERY ZAPRASZAMY!!!!!!


Pozdrawiamy :)

Mama, Julka i Ola.


29 komentarzy:

  1. Mam tam profil, ale dawno nie zaglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy zajrzec:) tam jest wiele wspaniałych nowości I porad. Naprawdę warto!!!

      Usuń
  2. Faktycznie dużo możliwości i nowości. Takie akcje są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest to wspaniałe doświadczenie jak i wspaniala zabawa:)

      Usuń
  3. Też bierzemy udział być może się uda

    Zapraszam do grupy https://m.facebook.com/groups/995517020630497

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety dzieci duże , to i tematyka nie pasuje do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci brak... :P Można by zmienić tło bo oczy bolą od czytania.

      Usuń
  5. My wyrośliśmy z takich udogodnień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna nie muszę używać takich gadżetów i nie będę już w przyszłości ich używała, ale super, że Canpol daje takie możliwości blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja :) Lubimy konkursy i testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zajrzę, jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dziewczyny długo były na cycu a potem przechodziły już na niekapek .Nie chciały pić z butli :) Ale dla mam które karmią butlą myślę ,że to dobry gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to świetny gadżet dla każdej mamy, podgrzać butelkę, słoiczek z jedzeniem :) super sprawa:)

      Usuń
  10. Fajna akcja, ale na razie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mam jeszcze dzieci, ale inicjatywa bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako, że jeszcze nie posiadam potomstwa, nie mogę wziąć w tym udziału, jednak podeślę bloga koleżance, która już jest dzieciata ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger