grudnia 23, 2020

Zestaw edukacyjny od ADAMIGO.

Witajcie. 

W dzisiejszej recenzji chciałabym pokazać Wam świetną grę, którą wręcz pokochały moje dziewczynki. 


Zestaw edukacyjny Zabawy przedszkolaka  to takie moje swoiste odkrycie roku 2020. Jest jednym ze świetniejszych zestawów edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym jakie miałam okazję widzieć a widziałam ich wiele- w końcu jestem przedszkolanką. 



Co kryje w sobie kartonowe pudełko? Zestaw idealny dla przedszkolaka składający się z:
• 16 kart z propozycjami zabaw,
• 20 dwustronnych kart z sekwencjami,
• 192 tafelki z ilustracjami,
• dużą drewnianą kostkę z kolorami,
• woreczek. 





Jest to bogaty zestaw edukacyjny do nauki, oczywiście nauki przez zabawę nie tylko w przedszkolu jak i w domu. 
Według mnie idealnie sprawdzi się zarówno dla jednego dziecka jak i większej grupy- tak więc rodzice jedynaków- ta gra jest też dla Was. A czemu o tym mówię? Bo ja sama jestem jedynaczką, uwierzcie na moje nieszczęście. 


Na 16 dwustronnych kartach znajdują się propozycje zabaw, które nie tylko bawią ale przede wszystkim wspierają rozwój poznawczy, uczą łączenia w pary, logicznego myślenia oraz ćwiczą pamięć i koncentrację. 
Na pozostałych 20 dwustronnych kartach znajdują się ciągi logiczne.
192 tafelki przedstawiają ilustracje bliskie dzieciom. Każda ilustracja powtarza się cztery razy. Tafelki mogą także pełnić rolę nagród i odznaczeń.


Z całą pewnością mogę stwierdzić, że ten zestaw edukacyjny uczy:
• budowania ciągów logicznych,
• klasyfikacji przedmiotów,
• układania w grupy i szeregi,
• przeliczania elementów zbiorów,
• budowania wypowiedzi. 

Zestaw jest naprawdę świetny. Uważam, że warto mieć taki w domu. Uważam, iż będzie też świetnym prezentem. 

Gra została wydana nakładem ADAMIGO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger