listopada 04, 2020

Zakupy, które nigdy się nie znudzą....

Witajcie.

Dzisiejszy wpis to dla mnie czysta radość. Dzisiaj wreszcie opiszę dla Was coś, co uszczęśliwiłoby chyba każdą kobietę. Nie, nie, to nie biżuteria. To coś o wiele wspanialszego, wygodniejszego i seksowniejszego- Bielizna OBSESSIVE OCZYWIŚCIE :)

A wszystko zaczęło się od.....

Od kolejnej kwarantanny. To zabawne, że człowiek musi siedzieć w domu na kwarantannie, by wreszcie pomyśleć o sobie. I tak oto stwierdziłam, że wreszcie pora na zakupy- oczywiście przez internet ( chodź powiem szczerze, że najchętniej wybrałabym się na zakupy do OBSESSIVE osobiście, uwielbiam ludzi, którzy tam pracują- w życiu nie spotkałam tak pozytywnych, wesołych, tolerancyjnych i wspaniałych osób- możesz być w rozmiarze XXXL a oni nie traktują człowieka jak wieloryba tylko jak szczupłą modelkę w rozmiarze xs- w każdym widzą potencjał i piękno, za to ich kocham). 
Zakupy także przydały mi się, gdyż muszę wymieniać powoli garderobę. Nikomu się nie chwaliłam, bo w sumie nie byłam pewna czy się uda, ale wreszcie z czystym sumieniem mogę się pochwalić- zainspirowana przez przyjaciółkę zaczęłam walkę z nadprogramowymi kilogramami i powiem szczerze idzie mi to dobrze więc zakupy jak najbardziej wskazane. 
A więc zrobiłam zakupy. Co kupiłam? Zobaczcie sami. 

Mam ogromną słabość do koszulek Obsessive- są szalenie wygodne, nie wspomnę już o walorach wizualnych. Dlatego też postanowiłam postawić na właśnie te koszulkę KLIK


Koszulka jest nie tylko piękna ale także bardzo wygodna. Uwielbiam w niej spać- w końcu spać powinniśmy w wygodnych rzeczach- które nie piją, nie uwierają i nie krępują ruchów- a do tego jeszcze wygląda się w niej naprawdę obłędnie. 
Koszulka ma koronkową górę z motywem róż, która idealnie łączy się  z gładkim, prześwitującym dołem, miseczki z fiszbinami i z lekkim usztywnieniem, które świetne podkreślenie piersi oraz regulowane ramiączka i kilkustopniowe zapięcie – by wszystko było idealnie dopasowane. 
Z przodu i z tyłu ma trójkątne wycięcie, sami przyznacie, że zapewnia to maksimum seksapilu. Uroku dodaje jej także satynowa kokarda i turkusowy kamyczek. Wykonana jest z elastycznego i przyjemnego w dotyku multistretchu. Do zestawu dołączone są bardzo wygodne stringi. 



Koszulkę możecie kupić teraz w bardzo atrakcyjnej cenie. Znajdziecie ją TUTAJ

Postanowiłam także postawić na elegancki komplet KLIK 


Uwielbiam komplety bielizny Obsessive. Zawsze miałam problem z doborem odpowiedniej bielizny. Powiem Wam szczerze, że w Obsessive nigdy, przenigdy nie miałam problemu ze źle dobraną bielizną. 
Komplet jest trzyczęściowy: biustonosz, pas do pończoch i stringi. Zawiera zdobienia z koronki oraz efektowne cyrkonie. 





Bardzo podoba mi się, że biustonosze z Obsessive posiadają kilkustopniowe zapięcie i regulowane ramiączka – dzięki temu biustonosz naprawdę świetnie się dopasowuje. Miseczki usztywniane, z beżowym podszyciem, koronka i specjalne linie szycia podkreślają piersi. 
Pas do pończoch ma niezwykle seksowne wiązanie na pośladkach -(Did2Fit – idealne dopasowanie), paski do pończoch z regulacją długości. 
Wykonane z miłych w dotyku materiałów o idealnej elastyczności (94% poliamid, 6% elastan)

Ponieważ od zawsze lubiłam kolor różowy moje serce skradł także wyjątkowy komplet: KLIK



Muszę przyznać, że zakochałam się w tych paseczkach. Są oszałamiające. Wykonane z koronki o przepięknym, kwiatowym wzorze, posiadają elastyczne paseczki na plecach i biodrach. 
Biustonosz z regulowanym zapięciem Did2Fit idealne dopasowanie do piersi a podwójne, regulowane ramiączka dają dodatkową wygodę, zarówno jak miseczki z fiszbinami. Biżuteryjne wstawki dają prawdziwy efekt WOOOOW!





Zestaw zawiera biustonosz i stringi. Wykonany jest z delikatnego, elastycznego materiału Multistretch.

Od jakiegoś już czasu w mojej szafie zagościł wyjątkowy szlafrok Satinia



Szlafrok idealny :) kochany:) ulubiony:) mam obsesję na punkcie szlafroków satynowych :) a ten jest och :) brakuje słów. Taka moja druga skóra :) 
Szlafrok wiązany jest szerokim, satynowym paskiem więc łatwo dopasować go do sylwetki i łatwo zdjąć:) o to akurat jest bardzo łatwe :)
Rękawy o długości 3/4, na brzegach rękawów eleganckie wstawki z czarnej gipiury. W komplecie pasujące do szlafroka stringi. Niezwykle przyjemny w dotyku, delikatny materiał (95% poliester, 5% elastan). 



Także jak sami widzicie bielizna jest wspaniała. Jest jak taka moja druga skóra. Pokochałam biezliznę Obsessive, to taka moja przyjaciółka. Powoli przymierzam się do kolejnych zakupów. Czy można przyzwyczaić się do kwarantanny? Tak! Czy można ją polubić? TAAK! Czy można podczas kwarantanny czuć się świetnie? Jasne! Z Obsessive zawsze! 






A jeśli chcecie więcej super pomysłów na to jak spędzić razem w domu kwarantannę i nie tylko to zapraszam Was na stronę Obsessive na Facebooku KLIK. Masa inspiracji, niespodzianek i nowości tylko tam❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger