maja 06, 2020

Moja kwarantanna z Obsessive.

Witajcie.

   Od kilku tygodni wszyscy odbywamy w naszych domach kwarantannę. Niestety epidemia koronawirusa dała się każdemu we znaki: odizolowała nas od innych, sparaliżowała życie publiczne, wywołała strach. Życie w takiej sytuacji wcale nie jest takie proste jakby się wydawało. 
Podczas kwarantanny starałam się cały czas być idealną żoną, kucharką, mamą, nauczycielką. I nawet nie spostrzegłam się jak po 3 tygodniach swojej "idealnej nieidealności" zaczęłam być sfrustrowaną babą. Wtedy właśnie uświadomiłam sobie, że pora do tej listy wzorów dołączyć "zadbana". A skoro nie można wyjść z domu, można zrobić to W DOMU!
I w ten sposób zaczęłam swoją domową kwarantannę zamieniać w coś przyjemnego. A jak to możliwe? Z firmą  OBSESSIVE oczywiście :) 


Pomyślcie sobie " No dobra, ale przecież nie ogarną Ci fryzury czy nie poprawią hybrydy".... Ale dadzą coś lepszego: masę inspiracji, nowe pomysły, komfort, elegancję i PEWNOŚĆ SIEBIE. 
   
A wszystko zaczęło się.......

Od tego, że na samym początku epidemii dostałam przesyłkę z pięknym, limitowanym kalendarzem od Obsessive. Kurier dostarczył paczkę, wychodząc dodał: " Życzę powodzenia. Przed chwilą byłem u człowieka który odbywa kwarantannę i tak jak Pani podpisywał".... Zamarłam. Przez chwilę stałam jak posąg. Po chwili ocknęłam się, wzięłam paczkę, wyniosłam do garażu gdzie " odbywać miała kwarantannę, zdezynfekowałam klamki, podłogę, wcześniej siebie i ze strachu że mogłabym kogoś zarazić 14 dni siedziałam w domu.  Żyłam sobie, żyłam i w końcu jakoś natknęłam się na moją paczkę. Po odbytej kwarantannie otworzyłam ją i zobaczyłam: kalendarz Obsessive. Bardzo lubię firmę Obsessive a limitowany kalendarz jest naprawdę super i z chęcią pokaż Wam jak wspaniale wygląda. 










   Patrząc na ten kalendarz pomyślałam: "Kwarantanna, kwarantanną ale może pora pomyśleć trochę o sobie". A uwierzcie, naprawdę mocno ta kwarantanna dawała mi się we znaki, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Zainspirowana strojami z kalendarza, postanowiłam: "PORA NA ZAKUPY". 
I tak oto otworzyłam w przeglądarce ulubioną stronę KLIK i zrobiłam zakupy. Co znalazło się w moim koszyku:
- perfumy, które wręcz uwielbiam FUN,

Pomyślicie sobie co mają perfumy wspólnego z kwarantanna? A bardzo wiele. Bo jeśli siedzimy w domu, cały czas, frustruje nas pustka za oknem i męczy strach przed wirusem- ulubione perfumy działają jak najlepsza na świecie 
aromaterapia: wycisza, uspokaja, relaksuje,odpręża. W wielu sytuacjach kryzysowych naprawdę pomógł mi ten zapach. 
A jaki jest? 
Otóż jest kwiatowo-owocowy. 
Nuty głowy: gruszka, czarna porzeczka,
Nuty serca: irys, kwiat pomarańczy, jaśmin, róża damasceńska,
Nuty bazy: drewno kaszmirowe, fasolka tonka, pralina, wanilia,
Piękny zapach zamknięty jest w nikatowej buteleczce z zamknięciem w kształcie kryształu. 
- absolutna nowość- perfumy męskie, które również zakupiłam. A co, mojemu meżczyźnie też coś się od życia należy ;) 
Co mogę powiedzieć? Fajny zapach dla fajnego faceta ;) KLIK


Po ciężkim dniu najlepsza jest relaksacyjna kąpiel i tutaj także pomyślałam i zakupiłam Kule do kąpieli
Kule do kąpieli są w wersjach zapachowych identycznych jak dostępne zapachy perfum. Kąpiel z taką kulą jest o wiele przyjemniejsze, aromatyczniejsza i odprężająca. 
A może wspólna kąpiel? Z kulą Obsessive będzie wręcz wspaniała. Pssst. Zawierają feromony ;) 


Stwierdziłam, że do pełni szczescia brakuje mi koszulki. 
Jolierose okazała się świetnym wyborem. Każda z nas chce wyglądać zjawiskowo, seksownie A zarazem wygodnie. 
Co mogę powiedzieć o koszulce? 
Jest wyjątkowa. W przepięknym czerwonym kolorze. Posiada regulowane ramiączka, regulowane zapięcie na plecach – trzystopniowe i trzyrzędowe – idealne dopasowanie. Posiada delikatną kwiatową koronkę, miseczki z fiszbinami i lekkim usztywnieniem. Posiada wycięcie na plecach. Koszulka ładnie się dopasowuje do różnych typów sylwetki i wygląda pięknie. Nawet jeśli macie bardzo kobiecw kształty będziecie wyglądać w niej zjawiskowo. 
Wykonana jest z delikatnego, gładkiego, elastycznego materiału Multistretch (85% poliamid, 15% elastan). 


Moja kwarantanna z Obsessive stała się o wiele bardziej przyjemna, spokojniejsza i o wiele bardziej miła. Z przyjemnością codziennie rano spryskuję się ulubionymi perfumami, relaksuję się podczas kąpieli czy po prostu zakładam koszulkę. Czuje się bardzo kobieco. Takie zakupy naprawdę mogą być fajną odskocznią. A wspólna kawa z ulubionych kubków Obsessive smakuje naprawdę wyjątkowo❤ Taka kawa niesamowicie zbliża. 


Czy można przyzwyczaić się do kwarantanny? Tak! Czy można ją polubić? TAAK! Czy można podczas kwarantanny czuć się świetnie? Jasne! Z Obsessive zawsze! 
A jeśli chcecie więcej super pomysłów na to jak spędzić razem w domu kwarantannę to zapraszam Was na stronę Obsessive na Facebooku KLIK. Masa inspiracji, niespodzianek i nowości tylko tam❤
  Kochani, firma Obsessive właśnie obchodzi swoje 14 urodziny❤ Z racji tego na ich Fanpage znajdziecie wiele niespodzianek i konkurs, w którym do wygrania jest bon wartości 100 zł. Śpieszcie się bo trwa tylko do 7.05. 

A ja firmie Obsessive pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia❤ z głębi serca życzę następnych czternastu lat równie owocnych, inspirujących i pięknych jak te❤
Pozdrawiam.
Ewelina. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger