marca 23, 2020

Szybko, sprawnie, tanio i pysznie....

Witajcie.

Dzisiaj przychodzę do Was z szalenie ważnym dla mnie wpisem. 
Do niedawna uwielbiałam chodzić do sklepów. Od czasu, gdy zostałam matką to jedna z moich ulubionych rozrywek. Ale jak wszyscy wiemy koronawirus szaleje a więc lepiej zostać w domu. Dlatego stwierdziłam, że czas najwyższy zacząć robić zakupy w internecie- no może nie wszystkie ale większość. Sklepów jest masa, ale niestety nie każdy spełnia nasze oczekiwania. Ale wiecie co? Udało mi się znaleźć taki jeden wyjątkowy pod każdym względem sklep internetowy, gdzie znalazłam wszystko co potrzebowałam. 

Kilka informacji o Bee.pl.

Sklep ze zdrową żywnością powstał z myślą o ludziach, którzy pomimo problemów współczesnej cywilizacji chcą zwolnić tempo i wprowadzić pozytywne zmiany w swoim życiu.
Misją "Pszczółkowego sklepu " jest promowanie zdrowego stylu życia a tym samym wyjście naprzeciw potrzebom konsumenta, jednocześnie ofiarowując to co najlepsze. 

Moje zakupy. 

No i stało się. Pośród wielu konkurencyjnych sklepów internetowych Bee.pl bezprecedensowo prowadzi. Co można tam kupic? 
Absolutnie wszystko! Wszystko to co jest niezbędne: wszystko to czego potrzebujemy w domu- jedzenie, artykuły higieniczne, środki do czyszczenia, rzeczy dla mamy i dziecka, kosmetyki, zabawki. 
Spośród ogromnego asortymentu rzeczy wybrałam mnóstwo rzeczy, które są zdrowe, pyszne a przede wszystkim TANIE!!! Ponieważ tych rzeczy jest naprawdę wiele przedstawię je Wam w dwóch postach. 

Jak moja kuchnia zdobyła 5 gwiazdek....

Tak, tak. Dobrze czytacie. 5 gwiazdek :). Uwielbiam gotować. Wydawało mi się, że do tej pory gotowałam świetnie. Okazuje się, że teraz gotuję świetnie- tak twierdzą w domu. Gotowanie może być przyjemne i fajne ale tylko wtedy, gdy ma się odpowiednie i przede wszystkim ZDROWE produkty. Przeglądając ofertę sklepu postanowiłam kupić: 


Do tej pory używałam zwykłej soli kuchennej. Poczytałam, przemyślałam i zdecydowałam, że pora na różową sól himalajską.
Swoją różową barwę zawdzięcza wysokiej zawartości tlenku żelaza.
Dzięki bogactwu substancji mineralnych, spożywając sól himalajską dostarcza organizmowi niezbędnych mikro i makro składników. Badania wykazały, że zawiera aż ponad 100 dobroczynnie wpływających na zdrowie substancji!



I wiecie co? Od dawna nie jadłam tak dobrego pomidora z odrobiną soli czy pieczonych ziemniaków tylko i wyłącznie posolonych.
Ciekawostką też jest, że to świetny peeling. Niesamowicie odżywia skórę. 
Znajdziecie ją TUTAJ w dziale ze zdrową żywnością. 

Postanowiłam również, że chyba chcę zaprzyjaźnić się z Nasionami Chia


Do tej pory nie miałam okazji próbować nasion szałwii hiszpańskiej. No ale teraz codziennie razem z jogurtem wcina je i rozważam czy aby nie spróbować koktajlu. Pyszne są, no i zdrowe. Bardzo zdrowe. 
Nieduża porcja nasion chia dostarcza wielu potrzebnych wartości odżywczych takich jak: białko, błonnik, tłuszcz, wapń, mangan, magnez, fosfor i wielu witamin. Nasiona chia są bezpieczne dla alergików, ponieważ nie zawierają glutenu. Są również cennym źródłem błonnika, zawierają kwasy omega, które wpływają na prawidłową pracę mózgu oraz działają korzystnie na pamięć i sprzyjają koncentracji.
Możecie kupić je w zaskakująco niskiej cenie TUTAJ.



Żórawina bo wszyscy ją uwielbiamy. Dziewczynki wcinają na sucho, ja do musli a mężuś lubi ciastka. Jest przepyszna. Moim zdaniem warto ją mieć w domu. A dodatkowo zdrowa. 


I to co lubimy wszyscy najbardziej Pasta orzechowa.


Przepyszna, zdrowa, w stu procentach naturalna pasta orzechowa, wykonana z mielonych orzechów arachidowych. Ma bardzo prosty skład. 




Jest wręcz idealne do grzanek, tostów, naleśników, do ciastek, babeczek, tortów czy lodów.
Osobiście uwielbiam jeść kanapkę z pastą orzechową oraz konfiturami śliwkowymi. Hmmm pycha!


A ponieważ moje dziewczynki tak jak i ich babcia są wielkimi fankami makaronu postanowiliśmy kupić im Makaron semolinowy trójkolorowy Disney.



Ekologiczny makaron przeznaczony głównie dla najmłodszych konsumentów (od 3 roku życia).
SKŁADNIKI
semolina z pszenicy durum*, 1,5% suszony szpinak*, 1,5% suszone pomidory* (*certyfikowany składnik ekologiczny).
Idealnie smakuje zarówno sam jak i z delikatnym sosem. Dziewczynki zajadały się ze smakiem. Pyszny i do tego mega zdrowy. Świetny!

Oraz świetne witaminki Aura herbals.



Aby ludzki organizm mógł funkcjonować właściwie, potrzebuje szeregu witamin, związków odżywczych i minerałów. Choć większość z nich jest dostarczana wraz z pożywieniem, niekiedy ich ilość może się okazać niewystarczająca. W takim przypadku znakomitym rozwiązaniem są suplementy diety, takie jak witamina A + D3 (2000 IU) + E + K2 Mk-7 w kroplach marki Aura Herbals. Produkt opiera się na witaminach A, D3, E i K2.
Takie połączenie gwarantuje kompleksowe działanie obejmujące poprawę stanu skóry, wspomaganie wzroku, dbanie o właściwą kondycję kości i prawidłowy proces krzepnięcia krwi. Suplement jest dostępny w formie gotowej do spożycia. Stanowi znakomity zamiennik suplementów diety.


Wreszcie moja kuchnia sięgneła tego najwyższego poziomu. W chwilach gdzie musimy uważać na siebie i na to co jemy udało mi się wprowadzić zdrową żywność do naszego menu. Zdrową, pyszną i nie za milion monet- a nie oszukujmy się, to ważne :)
Mąż i dzieci wcinają pyszne tosty a ja zaczynam uważać ile, co i jak jem a to pierwszy krok do nowej, lepszej JA.

Moje wnioski...

Co tu dużo mówić. Sklep jest obłędny. Jeszcze do tego niskie ceny. Kiedyś nie wyobrażałam sobie zakupów bez wizyty w sklepie. Teraz- nie mam zamiaru chodzić do sklepów skoro zakupy mogę mieć dostarczone do domu, bez wychodzenia, nerwów i stresu. Szczególnie teraz, gdy na świecie szaleje koronawirus i każde wyjscie wiąże się z ogromnym niebezpieczeństwem.
A więc siadam wygodnie w fotelu, popijam kawkę i robie zakupy w sklepie:
- z ogromnym asortymentem,
- niskimi cenami,
- zdrowymi, ekologicznymi produktami wysokiej jakości,
- z dostawą pod wskazany adres,
- szybką realizacją zamówień,
- kulturą, klasą i przyjazną atmosferą pracowników ,
- gdzie jest z nimi świetny kontakt.
Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona i dlatego mogę Wam polecić ten sklep.

To super miejsce, gdzie zachęcam Was robić zakupy. Szczegolnie teraz, gdy sytuacja nas praktycznie do tego zmusza. Ja ich wypróbowałam i polecam.
Zakupy u pszczółki to sama frajda :)

Zapraszamy na zakupy do 


Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger