lutego 03, 2020

Biżuteria idealna.

Witajcie. 

Jakiś czas temu przeglądając Internet trafiłam na pewien sklep. Asortyment bardzo przypadł mi do gustu. Dlaczego? Bo znalazłam tam mnóstwo pięknej biżuterii. Cóż to za sklep i jakie skarby tam można znaleźć? Zaraz wszystko Wam powiem. 


Golden Art Show Biżuteria to sklep internetowy z biżuterią, oferujący niezwykle efektowne i niepowtarzalne wyroby jubilerskie. W ofercie ozdób dla kobiet można znaleźć:
- komplety ślubne,
- komplety wieczorowe,
- biżuterię ozdobną na co dzień oraz na każdą bardziej lub mniej oficjalną okazję.
Pani Renata- właścicielka sklepu to cudowna, miła, sympatyczna osoba. Jest osobą niezwykle kompetentną, nienachalna a jednocześnie bardzo pomocną. Z Panią Renatą można wybrać biżuterię taką, że nawet gotując w kuchni obiad będziemy wyglądać jak milion dolarów. 


Moją uwagę przykuł wyjątkowy, wieczorowy komplet Bianka II.

W skład kompletu wchodzą: 
- Przepiękny naszyjnik o długości 50 cm z regulacją. 


- kolczyki o długości 2, 5 cm zapinane na sztyft. Zarówno kolczyki jak i łańcuszek wysadzane są cyrkoniami najlepszej jakości. 


- bransoletka długości 18, 5 cm bez regulacji, z mocnym bardzo wygodnym, stylowym zapięciem.


Biżuteria jest niezwykle delikatna,  zarazem bardzo elegancka i kobieca. W dodatku niezwykle uniwersalna. Idealnie sprawdzi się na ślub, wesele, komunie, chrzciny, przeróżne imprezy czy po prostu na randkę z mężem. 
Ślicznie mieniące się kryształki są ułożone w przepiękny motyw.



Muszę przyznać, że komplet zrobił na mnie ogromne wrażenie. Jest przepiękny. Uwielbiam tą biżuterię zakładać choćby na chwilę, by poczuć się pięknie. 
Zakupy w Golden Art Show Biżuteria są czystą przyjemnością. Polecam Wam. Naprawdę warto! 

Kochani pragnę Wam przypomnieć, że na naszym fanpage możecie wygrać piękną biżuterię od Golden Art Show Biżuteria
Zapraszamy TUTAJ.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. 
Zapraszam do komentowania. 
Pozdrawiam.
Ewelina. 

5 komentarzy:

  1. Wspaniała biżuteria,naprawdę robi wrażenie pani Ewelino.Przyjemnego noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku biżuterii korzystam wyłącznie z jednego, sprawdzone już sklepu internetowego. Zamówiłem sobie ostatnio bransoletki męskie z grawerem i jestem bardzo zadowolony, świetnie wykonana za bardzo dobrą cene. Ich oferta jest rozbudowana, więc myślę, żę na pewno wybierzecie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta biżuteria. Myślę, że na ślub też się sprawdzi. Ja swoją ślubną zamawiałam akurat poprzez https://www.pakamera.pl bo zależało mi na czymś bardzo oryginalnym, a to akurat idealne miejsce jeśli chodzi o takie sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mając ograniczony budżet na biżuterię damską, dobrą opcją jest tania biżuteria damska . Dobrze jest sie zapoznać z opcjami online, gdzie ceny złotych i srebrnych dodatków są bardziej rozsądne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger