stycznia 17, 2020

FM World fajna firma, super kosmetyki, wielkie możliwości.

Witam. 

Jakiś czas temu pokazywałam Wam jaką fajną przesyłkę otrzymałam od Produktowe inspiracje. W przesyłce znalazłam produkty firmy FM World, o której istnieniu nie miałam dotychczas pojęcia. 


Kilka słów o firmie. 

FM WORLD Polska działa w branży FMCG. Firma została założona w 2004 r. we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego. Już trzy lata później, w związku z dynamicznym rozwojem na rynkach zagranicznych, powstała spółka FM WORLD. 
Produkty tej marki są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na kilku kontynentach. 

Mamuśkowym okiem. 

W przesyłce znalazłam:
- katalog,
- perfumy,
- mascarę,
- próbka perfum. 

Miałam przyjemność testować perfumy Federico Mahora 438 Pure. 


Kochani moi czy znacie może perfumy Thierry Mugler Aura? No więc tutaj macie ich odpowiednik.
Perfumy 438 są perfumami słodkimi, jednakże w żadnym wypadku nie pomyślcie sobie, że mogą być mdłe. Nie są ani trochę. 
To bardzo kobiece, zmysłowe  perfumy linii Pure. 


Nuty zapachowe:
Głowy: kwiat jabłoni, nektarynka, gruszka
Serca: jaśmin, piwonia, heliotrop
Bazy: brązowy cukier, olibanum, wanilia, piżmo. 
Zaperfumowanie 20%. 

Perfumy mają delikatny, słodki, świeży zapach. Przede wszystkim muszę przyznać, że są mega trwałe. 
Na skórze czuć je bardzo długo. Na ubraniach nawet do 3 dni ( test przeprowadziłam na kurtce). 
Perfumy są ukryte w 50 ml, podręcznej buteleczce, którą bez problemu zamieścimy w torebce tak, by ulubione perfumy mogły wszędzie nam towarzyszyć. 
Bardzo fajny zapach, który z pewnością umili nam dzień. 




Tusz do rzęs Phenomenal Mascara.


Bardzo fajny tusz. Chyba najlepszy jaki do tej pory używałam.
 Świetnie wydłuża, pogrubia, idealnie rozdziela i podkręca rzęsy.
Efekty mówią same za siebie ;)


Zaawansowana formuła oraz ultra precyzyjna szczoteczka gwarantują efekt panoramicznych rzęs.
Innowacyjny składnik – pochodna peptydu – wspomaga wzrost rzęs, rewitalizuje ich cebulki oraz przeciwdziała wypadaniu, naturalne oleje odżywiają rzęsy, a fosfolipidy oraz polisacharydy dodatkowo je nawilżają.
Starannie dobrane woski sprawiają, że rzęsy stają się miękkie i gładkie. Hipnotyzujące spojrzenie zapewnia specjalnie zaprojektowana elastyczna mini szczoteczka, która perfekcyjnie podkreśla nawet najkrótsze i najdelikatniejsze rzęsy.
Kolor intense Black.
Pojemność 10 ml w cenie 35.99 zł.
Efekt jest naprawdę meeega. Wart swojej ceny.


Powiem szczerze, że naprawdę jestem zadowolona z testowanych produktów. Spełniły moje najśmielsze oczekiwania. Żałuję trochę, że tak późno poznałam tę firmę bo naprawdę ich asortyment jest fenomenalny. Zostaję z nimi na stałe. A Ty?
Jeśli macie ochotę przekonać się na własnej skórze jak wyjątkowe są produkty FM World zapraszam TUTAJ

Zachęcam Was także do śledzenia strony Produktowe inspiracje
Czeka tu na Was mnóstwo inspiracji, i nowości. 

Wpis powstał w ramach współpracy z Produktowe inspiracje.


Znacie produkty firmy FM Word? 

Dziękuję za poświęcony czas. Zapraszam do komentowania. 
Pozdrawiam.
Ewelina. 

1 komentarz:

  1. Widzę pani Ewelino,że te produkty są naprawdę świetne.Perfumy i tusz,po takiej recenzji też chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger