grudnia 19, 2019

Miody Złota Kraina.

Witajcie. 

Dnia wczorajszego miałam przyjemność recenzować dla Was bardzo fajną, miodowo- pszczółkową grę.  Dzisiaj pozostajemy w tej tematyce. 
Kochani moi dzisiaj przedstawić Wam chcę moje ostatnie odkrycie. 
Któregoś wieczoru szperając w internecie natknęłam się bowiem na stronę Złota kraina. Pomyślałam sobie: " A co mi tam, zobaczę". Zobaczyłam i oczu oderwać nie mogłam. Ale po kolei :) 

Zacznijmy od tego, iż Złota kraina to sklep, w którym znajdziemy zdrowe i pyszne naturalne miody polecane przez samą Panią Magdę Gessler. 
Skoro Pani Gesslerka poleca te miody to naprawdę muszą być dobre- taka myśl pojawiła się w mojej głowie. I oczywiście plan by te miody spróbować i powiedzieć Wam czy warto je kupić i czy faktycznie Pani Gessler " ma nosa do produktów".
Za kilka dni na moim stole pojawiły się takie oto zacne słoiczki z miodkiem. 

Na naszym stole zagościły trzy smaki miodu: 

Kilka słów o firmie. 

Firma Złota Kraina rozpoczyna w Polsce rozwój dystrybucji miodów pod marką własną Słodycz Natury. Współpracują z jedną z największych niemieckich firm
specjalizującej się w przetwarzaniu i rozlewie najwyższej jakości miodów pochodzących z wielu zakątków Europy oraz Ameryki Południowej i Środkowej. 
Najwyższa jakość miodów potwierdzona jest certyfikatami jakości Unii Europejskiej IFS FOOD
oraz BIO-EKO.
Każda produkcja sprawdzana jest laboratoryjnie co pozwala utrzymać
najwyższą jakość  produktów.
Zadowolenie Klientów jest sprawą najważniejszą, dlatego też zamówienia są realizowane błyskawicznie, a oferowany towar- najwyższej jakości. Potwierdzam to prawda. Przesyłka szybka, towar naprawdę dobrej jakości. 

Miody, miodki, miodeczki. 

Napiszę wam też kilka słów o każdym z miodów.


Łagodny kremowy miód o lekko owocowym i słodkim smaku. Pomaga przy leczeniu dolnych i górnych dróg oddechowych. Wpływa korzystnie na żołądek i na stan jelit.
Doskonałym dodatkiem do deserów- dlatego ja dodaję to zamiast cukru do mini serniczków brzoskwiniowych, które uwielbia Julka. 

Pojemność: 275 g.
Cena 12.



Delikatny smak z lekko cytrusową nutą. Ze względu na łagodny aromat polecany jest jako słodki dodatek do deserów, jogurtów i napojów.
Pochodzi z Meksyku.
Ma silne właściwości oczyszczające i uspokajające. Łagodzi roztrój żołądka wywołany przez stres.
Uwielbiam ten miodem na śniadanie. Kanapka z twarożkiem i miodem, grzanka z miodem czy kawa słodzona miodem nie tylko niezwykły smak ale i samo zdrowie.

Pojemność:  275g.
Cena: 15,30 zł.



Miód wielokwiatowy z korzeniem imbiru,
Zobaczcie tylko jak prosty jest jego skład: 89,7% miód wielokwiatowy, 9,6% kondensowane trzy płatki korzenia imbiru oraz dla podkreślenia imbirowego smaku 0,7% naturalnego ekstraktu imbirowego.
Doskonałe połączenie właściwości antyseptycznych miodu oraz rozgrzewających imbiru. 
Dodatkowo imbir cechuje działanie antybakteryjne, przeciwwirusowe, przeciwpasożytnicze, przeciwutleniające.
Uwielbiam pić zieloną herbatę z tym miodem.  Pyszna, aromatyczna i zdrowa.

Pojemność:  350 g.
Cena: 18


Co ja o tym sądzę....

Zacznijmy od początku może. Po otwarciu paczki wiadomo, ciekawość wzięła górę. A ponieważ ja jestem wzrokowcem dosłownie "pożerałam" te słoiki wzrokiem. Gdy już nasyciłam oko a mój kochany, niezastąpiony ślubny przestał się ze mnie śmiać po kątach przyszedł czas na degustację. I tak rozpłynęłam się jedząc miód. Wiecie, przyznam się Wam do czegoś. W moim życiu są trzy największe miłości:
- mój wspaniały mąż Tomek,
- nasze kochane córeczki: Julka i Ola
- i o zgrozo: krówki- przyznaję się wszem i wobec jestem krowkoholikiem!!!!!
Wiecie dlaczego Wam to mówię? 
Bo jestem pewna, że nie raz jedząc coś co uwielbiacie ogarnia Was błogostan, dosłownie unosicie się nad podłogą jak niegdyś kobietki w reklamie ptasiego mleczka, które jest tak lekkie, puszyste i w ogóle że unosisz się jedząc je. Śmieszne to ale ja tak właśnie mam- zatwardziały krówkoholik, który spróbował miodu pomarańczowego po prostu przepadł. Uwierzcie mi, ciężko mi to mówić ale krówki bledną przy miodzie pomarańczowym. Serio. 
Miód pomarańczowy na grzance, herbata z miodem wielokwiatowym z imbirem- to ostatnio moje ulubione śniadania. 
Miód słonecznikowy idealny do piernika i moich mini serniczków. 
No cóż Pani Gessler miała rację- jest naprawdę dobry. Wspaniały. 
Zostanie w mojej kuchni na stałe bo warto mieć naturalne źródło zdrowia- naturalnie ;) 

Kochani zapraszam Was na stronę, sprawdźcie sami jakie super miody można tam znaleźć. 


A Wy lubicie miód? Używacie do w kuchni? 
Zapraszam do komentowania. 

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.
Pozdrawiam.
Ewelina. 


2 komentarze:

  1. Dzięki pani trafiłam na tą stronkę,jestem wielką fanką miodów.Już duży plus za różnorodność smaków,każdy znajdzie coś dla siebie.Miód to samo zdrowie,czego nam więcej potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miody my również używamy i lubimy pod każdą postacią herbatki z chlebem do deserów pychotka. Brzmią smakowicie zdrowe z wielką chęcią rozejrzę się na stronce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger