grudnia 14, 2019

Idealny prezent dla każdej z nas...

Witajcie. 

Święta za pasem więc pomyślałam, że ten post idealnie wpisze się w ten czas. 
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył prezentu- ale nie takiego uniwersalnego. Będzie o prezencie wyjątkowym, nietuzinkowym, pięknym i subtelnym- takim, który uszczęśliwić może każdą z nas. 


Dzisiejszy post chcę w całości poświęcić produktom znanej i bardzo cenionej firmy Obsessive



Każda z nas czasem lubi poczuć się niezwykle wyjątkowo i kobieco. Czasem niestety nie mamy czasu ani siły by dostatecznie tę naszą " kobiecość " i seksapil wyeksponować. Będąc matką i żoną ciężko o chwilę dla siebie.  
Ale na wszystko jest sposób. Bo wiecie, czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Czasem wystarczy jakaś fajna, odpowiednio dobrana i komfortowa bielizna- nie trzeba nic więcej. Bo bielizna to nasza druga skóra. 
A ja jak zwykle rozpisałam się ale już wracam do tematu ;) 

Miałam mówić o prezentach i nie tylko :) 
Jak już wcześniej Wam pokazywałam nasza choinka jak na razie jest mała, ale na szczęście udało się zmieścić w sumie to bardziej koło niej a aniżeli pod nią prezent, który ucieszyłby nie jedną kobietę. 
W tej złotobrązowej torebce skryte są: czerwone, koronkowe body Obsessive, wspaniałe perfumy Obsessive oraz katalog. 

Czyż to nie jest trio doskonałe? A jakże!
Uwielbiam firmę Obsessive. Mają naprawdę obłędną bieliznę. To, że moje wymiary nie są jak " modelowe 90x60x90" to nie znaczy, że nie lubię założyć komfortowej, koronkowe bielizny, w której czuję się po prostu dobrze. Mając " trochę ciała" nie jestem skazana na wyszczuplające gacie i koszulki zakrywające wszystko. 
Urodziłam dwie córki, moje ciało zmieniło się ale ja akceptuje te zmiany. Właśnie dzięki bieliźnie Obsessive zaakceptowałam to jaka jestem. I uwierzcie, ja czuję się z tym świetnie. Dlatego też uważam, że Mikołaj powinien skorzystać z oferty Obsessive robiąc listę prezentów dla wszystkich mam. 

W dzisiejszym prezentowniku z ogromną dumą prezentuję moje ulubione Koronkowe body Obsessive.


Uwierzcie mi kochane moje, rozpakowując takie pudełko naprawdę można się poczuć wyjątkowo. Kiedyś już wspominałam Wam jak wielką wagę przykłada firma do panowania rzeczy, które później trafiają w nasze ręce. 


Po otwarciu wspaniałego pudełka naszym oczom ukazuję się pergamin z logo firmy.
Gdy odsłaniają dalej wita nas oryginalny liścik, skierowany do nas. Czytając słowa, które są kierowane do nas, mamy poczucie wyjątkowości i zadbania tylko o nas. Dlatego też uważam, że to dodatkowo uatrakcyjni nasz prezent.



Jak widzicie bielizna w pudełku prezentuje się wyjątkowo. 

Kilka słów o samym body. 

Ognistoczerwone body jest ozdobione paskami i błyszczącymi dodatkami. Wykonane z koronki- motyw różyczek. Posiada podwójne ramiączka, które oplatają odkryte plecy. Ramiączka posiadają regulację w czterech miejscach – rozwiązanie Did2Fit dla idealnego dopasowania miseczki z fiszbinami.  Dodatkowo body posiada seksowne paseczki na biuście, biżuteryjne wstawki i ozdobne kółeczka.  
Materiał jest miły w dotyku i bardzo elastyczny.  

Pokazuję Wam zdjęcie poglądowe. Oszczędzę Wam pokazywania siebie, poza tym nie mam aż tyle odwagi ;) 
Powiem Wam, że uwielbiam to body zakładać do spodni, marynarki i szpilek. W takim zestawieniu wygląda po prostu jak ładna, koronowa bluzka, eksponująca to co mamy do eksponowania, odwraca uwagę od tego co ewentualnie chciałybyśmy zatuszować ;) 

Skoro idealna bielizna już jest to czego nam brakuje? Idealnych perfum! Obsessive wychodzi na przeciw naszym oczekiwaniom i daje nam trzy wspaniałe, niepowtarzalne, wyjątkowe zapachy: Sexy, Spicy oraz Fun. 


Mój zapach to Sexy. Perfumy Obsessive to nie są zwykłe perfumy. Te trzy zapachy zawierają feromony. 

Perfumy Obsessive to zniewalające i bardzo kobiece perfumy z dodatkiem feromonów. 
Zapach Sexy jest intrygujący. 
Co w nim znajdziemy:  
- nuty głowy: mandarynka i cytrusy,
- nuty serca: białe kwiaty oraz marokański jaśmin,
- nuty bazy: drewno kaszmirowe oraz biała ambra.




Niezwykle zmysłowy zapach zamknięty jest w eleganckiej buteleczce z zamknięciem w kształcie kryształu. Ogniście czerwoną buteleczkę zdobi urocza, czerwona kokardka. Perfumy są zapakowane w śliczne pudełeczko. 


Kochani jak dla mnie taki prezent jest wręcz idealny. Zarówno body jak i perfumy pomogą odkryć w sobie kobiecość i piękno. 
To nie jest zwykłe body czy zwykłe perfumy. 
Uwierzcie mi to wyjątkowe rzeczy, które potrafią zmienić nie tylko ciało ale i umysł- nasze postrzeganie siebie. 
Czy fajnie byłoby znaleźć taki prezent pod choinką? Z pewnością. 
A więc kochane może warto podpowiedzieć naszym " Mikołajom" jaki prezent sprawi nam niezwykłą radość ;) 

Kochani moi jeśli spodobały Wam się przedstawione propozycje zapraszam na stronę sklepu Obsessive. Znajdziecie tam to i o wiele więcej. Obsessive to prawdziwa świątynia kobiecości.  Zapraszam Was również na fan page Obsessive na Facebooku gdzie czeka na Was wiele promocji oraz konkursów. 

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam
Ewelina.


7 komentarzy:

  1. I to coś w sam raz dla mnie bo również nie mam figury modelki a lubię ładną, wygodną i koronkową bieliznę, a te body są naprawdę obłędnie, strona ciekawa więc napewno ją z przyjemnością odwiedzę�� dziękuję za podsunięcie pomysłu dla mojej drugiej połówki na prezent dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Która kobieta nie lubi takiej pięknej bielizny. Ale faktycznie to body to fantastyczny pomysł na święta. Cudownie byłoby znaleźć takie pod choinką

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na prezent piękne body w ognistym kolorze aby poczuć się kobieco zmysłowo z dodatkiem perfumu w cudownym flakonie połączenie fantastyczne zapach i wyjątkowa bielizna to co my kobietki uwielbiamy z pewnością zajrzę na stronkę. Może druga połówka skusi się zakupić pod choinkę wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowy i romantyczny zestaw pod choinkę?-to musi być bielizna! Zmysłowa,fantazyjna,w znaczącym kolorze od razu rozgrzeje atmosferę po otwarciu tego prezentu.Takie body zmienią każdą z nas w kusicielkę,jest efektowna ale ze smakiem.Czasami trzeba zaszaleć,dodać sobie pewności i seksapilu.Dodatek perfum będzie wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny zestaw 🤩 Idealny na prezent pod choinkę 🌲 Piękne, zmysłowe i orginalne body, mega kolorek ❤️ Do tego perfumy, które dopełnią całości

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego rodzaju prezenty bardzo lubię, zwłaszcza dużą wagę przywiązuję do perfum. Ale z drugiej strony tego rodzaju propozycje prezentowe jak na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet również by mnie ucieszyły. Wszystko generalnie zależy od konkretnej okazji i też co się na przykład potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger