listopada 23, 2019

Yabu- naturalny energetyk.

Witajcie. 

Któż z nas nie próbował energetyków? Myślę, że większość z nas w sytuacjach kryzysowych choć raz sięgnęła właśnie po ten napój.
Dopóki nie zostałam matką zdarzało mi się sięgać po energetyki. Teraz raczej to mój maż jest w tej kwestii ekspertem. Ja stawiam na kawę. 
Ale niedawno natknęliśmy się na coś wyjątkowego. 
Naturalny energetyk YABU. 
Postanowiliśmy, że pora go przetestować :) 


Na czym polega fenomen YABU? 

YABU jest tłoczony z certyfikowanych jabłek grójeckich, słynących z niepowtarzalnych,  wyjątkowych walorów, zarówno smakowych i odżywczych.

Skład Yabu.

Skład Tabu jest bardzo prosty: 
- naturalny, zimno tłoczony sok z grójeckich jabłek -99,5%,
- kofeina z liści zielonej herbaty- 0,032%,
-wyciąg z owoców guarany- 0,02%.

Zawartość kofeiny w 100 ml- 32 mg.


W jakich sytuacjach warto sięgnąć po YABU:
- spadek energii,
- zmęczenie,
- brak koncentracji-
- by zdrowo i z energią zacząć dzień.


Nasza opinia...

Tabu na pewno jest energetyków wyróżniającym się na tle innych energetyków. W smaku intensywnie wyczuwalne są pyszne, polskie jabłka. Jest naturalnie mętnie, gazowane, po przelaniu do szklanki lekko się pieni. Po otwarciu można przechowywać to w lodówce do 24 godzin- wówczas ulatnia się dwutlenek węgla. Jednak komisyjnie stwierdzamy- lepszy jest gazowany- ale wiecie, to jest rzecz gustu :) 
Napój jest w metalowej puszce, z prostą nie przesadzoną szatą graficzną. Co też dla mnie jest dużym plusem. 
Prosty skład też przeważa na plus. 
Napój Energetyczny YABU jest jak dla nas numerem 1. 

Zapraszam Was na oficjalną stronę YABU.

A Wy sięgacie po energetyki?

Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.


3 komentarze:

  1. Miałam okazję smakować napój energetyczny Yabu świetny smak oraz na zmęczenie idealny polecam raczej nie pije ale ten warto i od czasu gdy nie po nocnych wojarzach dzieci sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie jabłek i napoju energetycznego brzmi przepysznie,zwłaszcza,że nie spotyka się tego typu naturalnych energetyków.Zielona herbata,liście guarany jako naturalny pobudzacz-mnie to przekonuje! Polskie jabłka a wiec wspomagamy polskich sadowników.Prosty skład a to przecież ważne co spożywamy :) Raz na jakiś czas można sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. YABU jest pyszne i przede wszystkim naturalne jest najlepszym napojem energetycznym jaki piłam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger