listopada 25, 2019

Rewitalizujący olejek do włosów- recenzja.

Witajcie. 

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją rewitalizującego olejku na porost włosów firmy Sattva Ayurveda.



Sattva Ayurveda olejek rewitalizujący jest połączeniem tradycyjnych składników. W swoim skladzie zawiera m.in. ekstrakt z mulethi, amli, bhringraj, shikakai z olejkiem sezamowym, kokosowym i słonecznikowym. 

Jest naturalną mieszanka ziołową, która pomaga przywrócić skórze głowy i włosom doskonały stan. Dodatkowo wspiera ich wzrost oraz zapobiega przedwczesnemu wypadaniu. Poprzez wzmocnienie cebulek włosów, zwiększa także ich wizualną objętość.



Ma bardzo przyjemny, kwiatowy zapach oraz fajną konsystencję. Świetnie się spłukuje i pozostawia włosy pachnące i miłe w dotyku.


Sposób użycia.
Niewielką ilość olejku rozprowadzić na skórze głowy i włosach. Wykonać kilku minutowy masaż głowy. Pozostawić na około godzinę po czym zmyć szamponem. By osiągnąć super efekty należy wykonać masaż skóry głowy a następnie pozostawić olejek na minimum 2 godziny, a najlepiej na całą noc.

Olejek jest bardzo fajny i wydajny. Wystarczy niewielka ilość aby poprawić stan skóry głowy i włosów. Po czterech użyciach zauważyłam poprawę włosów i skóry głowy. 
Buteleczka ma pojemność 100 ml w cenie 27.99 zł. 

Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków firmy Sattva, dlatego też polecam Wam je z całego serca. 

Bardzo serdecznie dziękuję za przekazanie egzemplarza recenzenckiego firmie 
Zapraszam na stronę Sattva.

Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.




3 komentarze:

  1. Moja mama zawsze powtarzała że zioła mają najlepsze działanie i miała rację chociaż już nie mam jak jej przyznać tej racji... A to produkt dla mnie bo strasznie mi wypadają włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super skład ziołowy brzmi świetnie olejek po czterech użyciach widać efekt super kosmetyk z pewnością go przetestuję w okresie jesiennym włosy są słabsze i zaczynają wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny kosmetyk tej marki w dobrej rekomendacji :) Coś musi być na rzeczy :) Naturalny skład,szybkie działanie,przystępna cena :) Pomimo,że olejki zawsze mają swoją tłustość jestem zaintrygowana by go poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger