listopada 20, 2019

Gra KAZOOLOO Roboty od GONZO TOYS.

Świat pędzi do przodu jak szalony. Rzeczywistość XX a rzeczywistość XXI wieku to dwa zupełnie odrębne światy. 
Ja- zacofany dinozaur w prehistorycznych czasach swego dzieciństwa pamiętam jak grałam w klasy i strzelałam z procy, grałam w warcaby i w pchełki. Strzelałam też kijem do wymyślonych smoków. Teraz w takim wieku jak ja wówczas jest Julka. Julka- jak na dziecko XXI wieku przystało jest na czasie z wszelkimi nowinkami. Oczywiście z rozsądkiem ;) 
Dlatego, gdy tylko zobaczyła grę KAZOOLOO od razu wiedziała co trzeba zrobić. 
" Mama ściągamy apkę i gramy"- wykrzyknęła mi uśmiechnięta. Hmmm no więc gramy :) 

Gra kazooloo jest połączeniem gry wirtualnej z rzeczywistością. Jest bardzo trafnym połączeniem nowych technologii z aktywnością fizyczną.


Co zrobić aby wygrać?
Trzeba się ruszać! Tak moi drodzy. Nie jest to gra, która polega na siedzeniu z nosem w telefonie lub tablecie. Ta gra wymaga od gracza poruszania się, gdyż w przeciwnym razie GAME OVER!!!
Wspaniałą cechą bajki jest to, że  KAZOOLOO jest grą zespołową. Dzięki temu gra rozwija umiejętność pracy w zespole. Jest świetną grą  dla całej rodziny- łączy pokolenia i uczy nas współpracy- międzypokoleniowej współpracy. 
Nawet taki dinozaur jak ja sobie poradził- grałam :) 
Wiecie jakie są tego wnioski? Że nie ma się co bać tylko trzeba grać :)  nawet gdy jesteśmy w pewnym wieku i wydaje nam się, że nie wypada- brednie! Wypada :) 


Warunki gry.

Po pierwsze by zagrać musimy posiadać dysk Kazooloo. 
KAZOOLOO możemy kupić TYLKO I WYŁĄCZNIE W SKLEPIE GONZO TOYS!!!
Po drugie musimy mieć smartfon lub tablet, które posiada co najmniej: procesor Dual Core (1.0 GHz lub wyższy), 1GB pamięci RAM oraz tylną kamerę.
Po trzecie swobodny dostęp do internetu. 
Po czwarte chęci, poczucie humoru, dystans do siebie i chęć wspólnej zabawy. 

Jakie korzyści czerpiemy z tej gry?
- rozwija spostrzegawczość, koncentracje, uważność. 
- w odróżnieniu do większości rynkowych gier nie opiera się na przemocy,
- ukazuje grę w zupełnie innym świetle- aktywizująca gra, promująca ruch,
- łączy pokolenia, pokazuje starszym, że nowe technologie to nie jest "zło wcielone" a może być świetną zabawą zbliżającą do siebie,
- uczy zdrowej rywalizacji i pozwala rozładować wszelkie negatywne emocje. 

Daje wiele wspaniałej zabawy. Dla nas to świetna alternatywa na spędzanie wspólnie wolnego czasu. Powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona tą grą. Choć Julka nie do końca daje radę ale naprawdę się stara i wychodzi jej coraz lepiej. Skacze jak żabka, śmieje się, śpiewa. Zauważyłam pozytywny wpływ gry na moje dziecko. Choć i tak  uważam, że na gry i dłuższe patrzenie w smartfona ma jeszcze czas. 
Z gry jesteśmy wszyscy bardzo zadowoleni, więc mogę ją Wam polecić. Będziecie z niej zadowoleni! Gwarantuje :) 


Więcej szczegółów dotyczących gry znajdziesz tutaj:

PRZYPOMINAM IŻ GRĘ MOŻESZ ZAKUPIĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W SKLEPIE GONZO TOYS !!!

A co najważniejsze kupując te grę pomagamy!!!
Część dochodów jest przekazywana na zbiórkę dla Alexa. https://gonzotoys-sklep.pl/48-zbieramy-dla-alexa-kazooloo-gra-ruchowa-w-wirtualnej-rzeczywistosci

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Mama Ewelina. 


8 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o tej grze a najlepsze jest to że dzieci trochę przestaną tylko wlepiać oczy w telefonu lub tv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wreszcie się ruszają i jest cos pozytywnego z tego grania :)

      Usuń
  2. O matko sama bym chętnie w taką gre zagrała.. Musze przejrzeć ofertę może skusze się kupic dzieciom😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała gra dużo o niej słyszałam pozytywnych opinii mile spędzony czas ruch i dobra zabawa. Wielkie brawa dla GONZO TOYS za szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa gra,jeszcze się z taką nie spotkałam.Aplikacja skonstruowana jest tak, że zmusza dziecko do ruchu,co jest ogromną zaletą.Nie jest to zwyczajna gra,ma w sobie potencjał,który trzeba odkryć.Część zysku jest przekazana na Fundację Mam Marzenie,to niezwykły gest ze strony firmy,razem możemy wiele zdziałać dobrego! Nie dziwię się pani Ewelino,że została pozytywnie zrekomendowana,świat wirualny jest nieunikniony ale można w zupełny inny sposób go wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Panią :) gra jest bardzo fajna zarówno dla dzieci jak i dorosłych :)

      Usuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger