września 29, 2019

Piękna każdego dnia.... z firmą Faberlic da się? Da!

Witajcie. 

Dzisiaj mam dla Was Moi kochani recenzję kosmetyczną. Otóż dzięki życzliwości i uprzejmości Pani Anety, która prowadzi stronęFABERLIC- TLENOWE REWOLUCJE oraz grupę o tej samej nazwie, którą znajdziecie TUTAJ miałam niezwykłą przyjemność testować wspaniałe kosmetyki od firmy Faberlic. 







Podejrzewam, że większości z Was firma Faberlic jest znana. 
Z chęcią przypomnę kilka słów o firmie Faberlic.

Faberlic jest jedynym na świecie producentem opatentowanych kosmetyków tlenowych. Działa to na takiej zasadzie, że kosmetyki te dostarczają tlen do głębokich warstw skóry. W skład tych kosmetyków wchodzą także unikalne kompleksy tlenowe, które w przeszłości były szeroko stosowane jako preparaty lecznicze w ośrodkach leczenia poparzeń i szpitalach wojskowych do przyspieszenia gojenia się ran oraz zmniejszenia ich śladów.
Faberlic znajduje się na liście 100 największych międzynarodowych firm kosmetycznych oraz posiada 30 patentów. 
W asortymencie Faberlic znajdziemy szereg produktów do pielęgnacji skóry i włosów, ekskluzywne francuskie perfumy, produkty prozdrowotne oraz chemię gospodarczą wysokiej jakości i wydajności, która produkowana jest w Niemczech.
Dla mnie ważne też jest, że produkty firmy Faberlic są pochodzenia naturalnego, nie są nafaszerowane składnikami niewiadomego pochodzenia, dbają o środowisko a przede wszystkim nie są testowane na zwierzętach i po prostu są bezpieczne. 

Z ogromną radością więc przetestowałam na sobie działanie tych kosmetyków. 


Test swój zaczęłam od dwóch perelek: krem-fluid na dzień oraz krem na noc- nawilganie i regeneracja OXIOLOGY. 





 Kremowy fluid na dzień intensywnie nawilża oraz utrzymuje wilgoć w skórze. Ma bardzo lekką konsystencje, która wyrównuje koloryt skóry i odświeża to.
Ciekawostką jest, że zawiera Unikalny peptyd SYN UP opracowany w szwajcarskim laboratorium DSM reguluje zawartość wody w głębokich warstwach skóry, zapobiega jej odparowywaniu.
 10 składników wpływających na nawilżenie skóry, zatrzymanie wilgoci oraz złuszczania się i zmiękczenie skóry.
Dzięki temu z czystym sumieniem dzisiaj mogę Wam powiedzieć, że dzięki tym kremom moja skóra  jest miękka, jedwabista, pełna wilgoci, gładka i delikatna, bez podrażnień.
Kolejny, ogromny plus to taki, że po otwarciu zaskoczyło mnie to, że kremy posiadają zabezpieczenia, dzięki którym wiemy, że nikt ich przed nami nie otwierał.


W skali 1-5 daje im po 6 punktów:) 

Kolejnym wspaniałym kosmetykiem okazał się tusz do rzęs "Rola główna".

 Modelujący tusz do rzęs "Rola główna" gwarantuje nam efekt 5 w 1czyli:
❤ nadaje rzęsom objętości, 
❤wydłuża,
❤rozdziela, 
❤utrwala,
❤pielęgnuje.
Innowacyjna formuła nie nadaje rzęsom niezwykle kuszący wygląd i co najważniejsze pielęgnuje je od wewnątrz. Rzęsy są nawilżone, zdrowe i lśniące. Po kilku dniach stosowania mam gęstsze, dłuższe i mocniejsze rzęsy. 
Szczoteczka o klasycznym kształcie jest tak skonstruowana by idealnie rozdzielać rzęsy, nie pozwalając im się sklejać. Świetnie utrwala je w odpowiednim ułożeniu i kształcie.

Spójrzcie sami. Efekty mówią same za siebie prawda? ;) 


Nawilżające szminka SS nawilżenie w kolorze.

 Zapewnia nam doskonałe wargi za jednym pociągnięciem. Doskonale nawilża. Efekt nawilżenia utrzymuje się nawet do 8 godzin od aplikacji. Unikalna formuła szminki nadaje ustom nasycony kolor, soczysty blaski. Przepięknie podkreśla i wyrównuje powierzchnię ust a dzięki swojej konsystencji  uwydatnia, wygładza i daje efekt pełniejszych ust, jednocześnie utrzymuje kontur warg korzystnie podkreślając ich kształt.
Zawiera ekstrakt z dzikiego mango, bogaty w przeróżne kwasy tłuszczowe dzięki czemu nawilża, odżywia i odbudowuje skórę warg, gojąc mikropęknięcia i ranki. Dla mnie teraz jest moim absolutnym numerem 1. 




Lakier nawierzchniowy "Najlepszy scenariusz"

 Stylowy, wyrazisty a zarazem delikatny kolor do paznokci o jednolitej konsystencji, który pozwala w domowych warunkach w ekspresowy sposób przemienić nasze paznokcie.Nowa technologia zapewnia optymalne rozprowadzenie warstwy po płytce paznokciowej i trwałość do 7 dni! 


Jak dla mnie lakier jest naprawdę wspaniały. Uwielbiam go bo nie śmierdzi tak jak większość rynkowych lakierów i jest meeeega trwały:) 

Miałam także okazję testować próbki chemii, które także w idealny sposób spełniły moje oczekiwania. Przepięknie czyszczą, idealnie odświeżają i chronią powierzchnie, które czyszczą. Nie niszczą, nie drażnią i pięknie pachną. Ja je teraz wybieram, w moim do.u zostaną ze mną na długo❤









Jeśli do końca nie jesteście przekonani-zawsze możecie zamówić próbki i sprawdzić :) ale zobaczycie, że będziecie zachwyceni. 

Muszę przyznać, że to testowanie było naprawdę wspaniałe. 

Myślę, że jak każda kobieta uwielbiam kosmetyki więc tym bardziej odkrywanie nowych, kosmetycznych perełek jest dla mnie gratką.

Współpraca, którą udało mi się nawiązać jak sami widzicie jest naprawdę owocna. Jest to oczywiście zasługa wspaniałej Pani Anety, którą jest profesjonalistką. Niezwykle miła, ciepła, konkretna i kompetentna osoba, którą potrafi doradzić. Jest to właściwa osoba na właściwym miejscu. Możecie się o tym przekonać sami. 

Zapraszamy Was TUTAJ❤
TUTAJ❤

Myślę, że warto poznać i zaprzyjaźnić się z firmą Faberlic. Zaryzykujcie i sprawdzicie bo naprawdę warto.


Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas.

Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.

4 komentarze:

  1. Świetne kosmetyki, najbardziej przypadł mi do gustu tusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy chętnie sprawdzę, zobaczę, jak moja wymagająca skóra na nie zareaguje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie testuję balsam tlenowy i już widzę efekty w postaci dobrze nawilżonej, miękkiej w dotykiem skóry.
    Z chemii testowałam wybielacz OXY i również muszę stwierdzić, że spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać że jeszcze nie mialam okazji wypróbować żadnych produktów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger