września 08, 2019

Kosmetyk bezkonkurencyjny- recenzja wcierki do skóry głowy.

Witajcie.

Dzisiaj przychodzę do Was Z recenzją mojego najnowszego odkrycia.a cóż to za odkrycie i czego dotyczy oczywiście już Wam mówię. 
Dwie ciążę i karmienie piersią odbiły się na kondycji moich włosów. Do tego ostatnio byłam u fryzjera, gdzie moje włosy zostały, "zamienione w siano". Spalone, przesuszone i obciążone. 
Wszystko to sprawiło, że rozpaczliwie zaczęłam szukać pomocy dla moich włosów i skóry głowy. I tak oto udało mi się natrafiłć na takie cudo.

Pierwszy raz na rynku właśnie w tym czasie spotkałam firmę SATTVA AYURVEDA. Wcierka szafran i cynamon jest ziołowym, innowacyjnym produktem, który szturmem podbija rynek. 
Zobaczcie sami dlaczego.


Kilka słów o ścieżce od producenta....

Wcierka SATTVA SZAFRAN I CYNAMON, to wyjątkowa kompozycja aloesu, cynamonu,  szafranu, bazylii azjatyckiej i ziół ajurwedyjskich.
Zapach tej wcierki jest najbardziej neutralny. Pachnie delikatnie ziołowo, wyczuwalne są cynamonowe nuty.

 Spójrzcie tylko na skład. 
Aqua – woda, baza produktu.
Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice – sok z aloesu, działa nawilżająco.
Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract – ekstrakt z kory cynamonowca, działa pobudzająco na porost włosów.
Crocus Sativus (Saffron) Flower Extract – szafran, drogocenna przyprawa, na skórę głowy działa łagodząco.
Acacia Concinna (Shikakai) Fruit Extract – ekstrakt z shikakai, działa odświeżająco na skórę głowy.
Chamomilla Recutita Matricaria (Chamomile) Flower Extract – ekstrakt z rumianku, działa bakteriobójczo.
Nardostachys Jatamansi (Spikenard) Root Extract – ekstrakt z korzenia rośliny z gatunku kozłkowatych, nadaje delikatny, uspokajający zapach oraz działa pobudzająco na porost włosów.
Ocimum Sanctum (Tulsi) Leaf Oil – olejek z tulsi, czyli świętej bazylii, działa uspokajająco i regulująco na skórę głowy.
Hydrolyzed Soy Protein – hydrolizowane proteiny sojowe, odbijają włosy u nasady oraz działają wygładzająco.
Panthenol – nawilżacz, inaczej prowitamina B5, pobudza porost i wygładza włosy. Ma działanie łagodzące na skórę głowy.
Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil – olej z rozmarynu, działa regulująco na skórę głowy.
Azadirachta Indica (Neem) Seed Oil – olej z neem, inaczej miodli indyjskiej, wykazuje działanie przeciwłupieżowe, reguluje wydzielanie sebum.
Niacinamide – nawilżacz, inaczej witamina B3, reguluje wydzielanie sebum.
Capsicum Annuum Fruit Extract – ekstrakt z papryki, pobudza porost włosów.
Potassium Sorbate – sorbinian potasu, konserwant.
Allantoin – nawilżacz, łagodzi podrażnienia.
Sodium Benzoate – benzoesan sodu, konserwant.
Citric Acid – kwas cytrynowy, regulator pH.

Butelka takiej wcierki o poj. 100 ml kosztuje 27,99 zł i możecie nabyć ja TUTAJ.

Moje wrażenia....
Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tą wcierką. Po pierwsze ma szalenie piękny zapach i imponujący skład. Uwielbiam kosmetyki naturalne, jak najmniej na szprycowane chemią-ta wcierka właśnie mi to zapewnia. Naturalność, którą tak mocno kocham w kosmetykach.
Wcierka można stosować zarówno przed jak i po myciu głowy. Ja nakładam ją po myciu głowy na noc. Aplikacja jest szalenie prosta. Wystarczy: nanieść kosmetyk, przez 5 minut wmasowywać w skórę głowy i gotowe. Poza tym ułatwia to też pompka, którą posiada buteleczki.
Nie spowodowała u mnie reakcji alergicznych.
Po zastosowaniu nasze włosy mają efekt uniesionych u nasady co też jest ogromnym plusem. 



W rezultacie wcierka zapewniła mi wzmocnione, gęste, silniejsze włosy, które wyglądają dobrze i nie łamią się. No i dorastają A w moim przypadku to ważne ;) 

Wcierka okazała się moim hitem :) skład, zastosowanie, zapach- to wszystko składa się na to, że jestem bardzo na tak. 
To świetny środek, który uratuje nawet najbardziej zniszczone włosy i zmęczoną skórę głowy. 
Z całego serca Polecam Wam bo jak dla mnie to jest hit tego roku ;) 

Bardzo serdecznie dziękuję za przekazanie egzemplarza recenzenckiego firmie 
To najlepsza wcierka ever. Śmiało możecie ją kupować i cieszyć się wspaniałymi włosami i ożywioną, zadbaną skórą głowy. Naprawdę warto.


Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.


2 komentarze:

  1. Świetny opis. Zacheca bardzo do skorzystania z oferty

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można stosować te wcierki w ciąży i podczas karmienia piersią?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger