sierpnia 06, 2019

Media Service Zawada- Wspaniałe Wydawnictwo.

Witajcie.

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją. Recenzja dotyczy oczywiście wspaniałych nowości od Wydawnictwa Media Service Zawada. 






LOL Surprise oraz magazyn Super Wings to prawdziwy strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o preferencje moich córeczek.
Z ogromną radością przybliżę Wam co możemy znaleźć w nowościach.

LOL SURPRISE. HEJKA, TO MY!
 Myślę, że większość z nas zna te laleczki. Ostatnio wśród dzieci obowiązuje moda, gdzie wszechobecnym motywem są właśnie laleczki LOL SURPRISE. Książeczka, którą Wam prezentuje jest jedną z serii czterech książeczek o sympatycznych laleczkach LOL i ich maleńkich siostrzyczkach. 
Książka ta jest albumem, który przybliża nam sylwetkę każdej z laleczek. Znajdziemy tutaj również informacje o tym, jaką każda z lalek ma siostrzyczkę, do którego klubu należy oraz jej numer, możemy odszyfrować wiadomość, zaznaczyć czy posiadamy daną laleczkę a jeśli nie,  czy chcielibyśmy ją mieć. Oczywiście najlepszym akcentem dla każdej młodej damy są naklejki zawarte w książeczce. Wkładka ze 100 naklejkami daje naprawdę wiele radości- wierzcie mi ;) 
Naklejki przedstawiają lalki, ich siostrzyczki, zwierzątka, itd. 











Kolejną wspaniałą perełką jest magazyn Super Wings. 

Myślę, że Super Wings jest bajką, którą zna większość dzieci. Tym razem przesympatyczny Dzetek zabierze nas w podróż do Meksyku. 
W tym numerze poznamy także Holownik Cargo a dzięki historyjkom i przygotowanym do nich pytaniom sprawdzimy jak dokładnie słuchają nas nasze dzieci ;) 

Poznamy także Meksyk-gdzie leży, jaki obowiązuje tam język urzędowy. Odkrywamy także przepis na pyszne Tacos. Hmmm mniam mniam. Jest wspaniałe :) Polecam, polecam ;) do gazetki dołączone są wspaniałe dodatki ;) a jakie ? ;) 
A nie powiem zobaczcie sami ;) uwierzcie mi, waaaaaarto!







Wspaniałe książeczki, które naprawdę warto mieć. Dają dzieciom wiele frajdy, uczą przez zabawę a my- mamy chwilę dla siebie. Wiec sami widzicie same plusy.

A TERAZ KILKA SŁÓW O WSPÓŁPRACY...

Kochani właśnie minął rok odkąd nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Media Service Zawada. Pamiętam jak dziś jak pisałam pierwszego emaila do Wydawnictwa- byłam zestresowana, niepewna bo dopiero zaczynałam przygodę z blogiem. Bardzo się bałam. Jednak zaskoczyłam się pozytywnie. W Wydawnictwie pracują fantastyczni ludzie. Pan Patryk, który jest odpowiedzialny za kontakt z blogerami to przesympatyczny, życzliwy i bardzo miły człowiek. To właśnie Pan Patryk dał mi szanse i tak właśnie przez rok mam zaszczyt recenzować Wam wspaniałe nowinki od Media Service Zawada. Jestem wdzięczna, że dali mi szansę, by się wykazać i pokazać, że potrafię. Współpraca przez ten rok była wręcz genialna. Dzięki niej przedstawiłam Wam wiele nowości i uszczęśliwiłam swoje Córeczki. Mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele takich współprac i wiele recenzji, które pomogą Wam w wyborze tego, co najlepsze dla dzieci.
MEDIA SERVICE ZAWADA serdecznie dziękuję❤❤❤


Wracając do recenzji naprawdę Wam polecam te książki i magazyny. Są ciekawe, kolorowe i na każdą kieszeń a przecież w dzisiejszych czasach jest to też ważna kwestia. Kochani książeczki są naprawdę fajne. Ciekawe, kolorowe i dają wiele radości. Moim zdaniem świetnie sprawdzą się na wakacje :) w końcu Książki to najlepsza inwestycja ;) 

Warto je mieć! Są świetne :) 

Te i wiele, wiele innych super magazynów i książeczek Wydawnictwa Media Service Zawada, które możecie kupić TUTAJ.

Te wspaniałości zostały wydane przez

Książeczki te jak i inne znajdziecie na:

Tylko do końca wakacji akcja specjalna na stronie www.ksiazeczkibajeczki.pl – kup ulubione publikacje i odbierz prezent!



Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za przekazanie egzemplarzy recenzenckich, dzięki którym powstała ta recenzja.

Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy :)
Mama Ewelina, Julka i Ola.


5 komentarzy:

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger