lipca 31, 2019

Blogosfera Canpol Babies

Witajcie.

Kolejny miesiąc więc blogosfera znów startuje
Testy i konkursy w ramach niej wspaniały Canpol babies nam organizuje.
Jak co miesiąc Canpol przygotował zestawy wspaniałe
A każdej mamusi wręcz doskonałe.

Każda mamusia o takim wspaniałym plecaku marzy,
Z plecakiem Canpol babies codzień miałabym uśmiech na twarzy.
Taki plecak jest niezbędny każdej mamusi
Gdy na spacer bierze synusia i córusię.
I w tym miesiącu z wielką radością do testowania się zgłaszamy
Bo na testowanie tego wspaniałego plecaka apetyt ogromny mamy.
Lato, wakacje więc wiele podróży  lieszych planujemy
Chetnie bagaż podręczny Oli i Julki do tego plecaka spakujemy.
Picie, chusteczki, coś do zjedzenia, ubranka na zmiane i telefon mamy
I proszę- wszystko pod ręką mamy.
I w domu i w podróży i na spacerach z wielką rozkoszą będziemy testować
I szczere opinie Wam publikować.
Bardzo, bardzo testować chcemy
Bo takiego plecaka już dzisiaj potrzebujemy.
Dlatego mocno kciuki trzymamy
I do testowania wymarzonego plecaka się zgłaszamy.
A może i konkurs zorganizować by się udało? 
Ok, do konkursu organizacji też zgłoszenie poleciało. 
Bardzo, bardzo testować chcemy
Bo nade wszystko go potrzebujemy.
Zamiast torby z checia plecak bym zabrała
Och jakze z nim świetnie bym wygladała.
A że za dni 11 urodziny mam
Może Canpol babies spełni marzenie i pozwoli testować mi ten wspanialy plecak- marzenie kazdej z mam.
Więc zgłoszenie skrobiemy, a nóż może w dziesiątce testujących mam się znajdziemy.
Kolejne dziesięć mam będzie konkurs organizować i będzie mogło Wam taki plecaczek cudowny podarować.

Po 31 lipca wszystko jasne się stanie
I Canpol wybierze szcześliwe mamy, ktore takie plecaki do testu dostanią.
A może Wy chcecie testować i szanse sobie podarować? 
Więc się zapisujcie!
A więc  do dzieła kochani!
do BLOGOSFERY ZAPRASZAMY!!!!!!


Pozdrawiamy :)

Mama Ewelina, Julka i Ola.



25 komentarzy:

  1. Choroba spóźniłam się jeden dzień 🤦

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten plecak, pomieści cały majdan matczyny i dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te Konkursy, bardzo pomysłowe :-)
    I wygrane też extra...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny plecak i świetny wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci brak, a plecaki takie fajne,
    warto wziąć udział w takim Konkursie :-)
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy są dzieci czy nie plecak jest tak fajny ze warto wziac udzial ;)

      Usuń
  6. Wow szacun za wierszyk! Ja nigdy nie miałam talentu do rymowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plecak jest bardzo fajny i to nie tylko dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No już mamy sierpień, więc nieaktualne :) Ale trzeba zaglądać na stronę

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmiemy udzial w konkursie wiec trzymamy kciuki ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Życze powodzenia bo plecak świetny;)
    Milimila

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger