czerwca 28, 2019

Piękno na wyciągnięcie ręki- każdego dnia z Avon.

Witajcie kochani ;)

Pomimo, że późna pora, po wszystkich syropkach, inhalacjach, roztworach do ust i kropelkach do nosa mam chwilkę, żeby napisać coś dla Was. 

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, którego pisanie daje mi ogrom przyjemności. 
Dzisiaj napiszę dla Was kilka słów na temat marki AVON.


Markę Avon myślę, że wszyscy z nas znają. Jedni lepiej, inni mniej. Jedni ją kochają inni po prostu lubią lub szanują. Firma Avon jest znana większości ludzi a ja od jakiegoś czasu miałam okazje testować wspaniałe kosmetyki, które z wielką chęcią Wam pokażę. 
Ponieważ mamy lato i każdy z nas chce wyglądać pięknie tym razem postawiłam na kosmetyki pielęgnacyjne. Przyznam się też, że chciałam uzupełnić brakujące zapasy. A ponieważ testowanie w pojedynkę wcale nie jest fajne to w zamówieniu nie zapomniałam również o moim mężu ;) a oto co wybrałam.



Moje zamówienie zawierało: 

Chłodzący żel do golenia i mycia twarzy z ekstraktem z mentolu.


I tutaj właśnie testowanie było działką mojego męża. 
Pojemność 100 ml.
Żel:
  • oczyszcza skórę i przygotowuje ją do golenia
  • bogata formuła intensywnie pielęgnuje skórę i dodaje energi7i
  • chłodzi skórę i chroni ją przed wysuszeniem i podrażnieniami
  • wzbogacony mentolem i ekstraktem z korzenia imbiru
  • przyjemnie chłodzi skórę
Nuta piżma i grapefruita nadaje wspaniałego, przyjemnego zapachu. 
Żel został wzbogacony mentolem i ekstraktem z korzenia imbiru. Mentol- przyjemnie orzeźwia skórę i wykazuje działanie chłodzące, przynosząc jej ukojenie i zmniejsza uczucie swędzenia. Natomiast imbir delikatnie rozgrzewa skórę, pobudzając mikrokrążenie. 
Duży plus: wykazuje działanie antybakteryjne i ujędrniające jednocześnie pomaga zmniejszyć widoczność blizn.
Mój mąż ocenia go na 5. 


Nawilżająco-koloryzujący krem na dzień.

Gdy tylko w katalogu zauważyłam ten krem od razu mnie zainteresował. Pomyślałam sobie, muszę go przetestować. Dzisiaj już wiem, nie chce żadnego innego!!! To jest mój bestseller roku 2019.
Nawilżająco-koloryzujący krem do twarzy Avon okazał się dla mnie patentem na nieskazitelną, gładką i zdrowo wyglądającą cerę. Zawarty w nim aktywny kompleks roślinny natychmiast przywraca skórze blask i zapewnia jej długotrwałe nawilżenie. Koloryzujące drobinki nadają cerze delikatny kolor, ukrywając niedoskonałości. Lekka formuła kremu zmienia barwę, dopasowując się do koloru skóry, dzięki czemu może być stosowany do każdej karnacji. Recepturę wzbogacono filtrem ochronnym SPF 20.
Pojemność 50 ml.
Uwierzcie mi, że dzięki swojej lekkiej formule i temu, że idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry nadając jej wygląd idealnej, opalonej twarzy- zostanie ze mną na stałe. Wybieram go a wszelkie fluidy odchodzą w zapomnienie. Jest wspaniały :)


Wygładzająca maseczka do twarzy peel off z ekstraktem z alg.


Do tej pory na swojej drodze spotkałam naprawdę wiele przeróżnych maseczek. Ale ta przeszła moje najśmielsze oczekiwania. 
Jest to maseczka, która przyjemnie odświeża cerę, przywracając jej wyjątkową gładkość. Delikatna formuła, wzbogacona morskimi algami usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek, redukując jednocześnie widoczność porów. Maseczka poprawia strukturę skóry i nadaje zdrowego wyglądu. Dzięki formie peel-off nie wymaga spłukiwania.
Maseczkę wzbogaca ekstrakt z alg morskich bogatych jod, aminokwasy witaminy z grupy B, C i E. Przenika głębszych warstw skóry, usprawniając przemianę materii i poprawiając ukrwienie.  Wzmacnia skórę i intensywnie ją nawilża, przywracając jej elastyczność i jędrność.


Kremowy żel pod prysznic o zapachu jaśmin i róży.


Aromatyczny żel, który delikatnie oczyszcza skórę i nawilża ją składnikami odżywczymi. Kremowa formuła chroni przed wysuszeniem, dzięki czemu pozostaje gładka i miękka w dotyku. Kosmetyk wzbogacony kompozycją z nutami płatków róż i zmysłowego jaśminu. 
Pojemność:500 ml. 
Jest obłędny!


Bananowy krem do rąk.


Rewitalizujący krem do rąk Avon Care, wzbogacony ekstraktem z bananów, skutecznie nawilża skórę i chroni ją przed wysuszeniem nawet po umyciu dłoni. Krem wzbogacony w proteiny i witaminę E intensywnie i długotrwale nawilża skórę dłoni, a jego działanie utrzyma się nawet po umyciu rąk. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
Pojemność:75 ml.
Jest naprawdę wspaniały. Pachnie pięknie  a przede wszystkim działa!


Kuracja na noc zmiękcza, wygładza i koi skórę podczas snu, idealnie nawilża stopy.


Uwielbiam lawendę! Ubóstwiam wspaniały, kojący zapach lawendy a tutaj mam pod dostatkiem wspaniałego, kojącego zapachu lawendy. 
Intensywnie nawilżająca kuracja lawendowa do stóp z witaminą E zmiękcza, wygładza i koi skórę podczas snu. Intensywnie nawilża stopy, nadaje im gładkość, jedwabistość. Po pierwszym użyciu widać duże efekty. Jak dla mnie must have tego lata. Pojemność: 150 ml.
Tak jak we wszystkich innych firmach kosmetycznych tak i tutaj w Avon możemy znaleźć wiele wyjątkowych, godnych uwagi produktów. Mamy tu szeroki, bogaty asortyment kosmetyków, biżuterii oraz akcesorii potrzebnych dla nas- kobiet jak i naszych wspaniałych partnerów oraz pociech.
Znajdziemy tu także wiele wspaniałych ofert cenowych, które naprawdę warte są uwagi.
Osobiście kocham ich perfumy i nie tylko :)
A Ty za co kochasz Avon? :)
Dla wszystkich, którzy znają lub jeszcze nie znają firmy AVON zapraszam serdecznie TUTAJ.
Pod tym linkiem czeka na Was niezwykły świat Avon, wyjątkowe oferty, masa możliwości, wspaniałe promocje i przede wszystkim możliwość spełniania się i rozwoju. Może właśnie to Ty odnajdziesz radość w świecie Avon:) 

Pozdrawiam Was serdecznie, zapraszam do komentowania.

Ewelina. 


1 komentarz:

  1. Bylam konsuktantka Avon ponad 10 lat. Ale potem jakoś się wypaliłam.. I zrezygnowalam. Rzeczy nadal zamawiam bo siostra się wkręciła☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger