lutego 11, 2019

Z Super Wings świat poznajemy!!!

Witajcie kochani.
Wreszcie udało mi się coś napisać dla Was. Ostatnio zarówno moja jak i Oli choroba skutecznie utrudniały mi funkcjonowanie. Dlatego też z opóżnieniem, ale powstała nasza recenzja najnowszego numeru "Super Wings" wydawnictwa Media Service Zawada.
Wspaniałe pismo ze wspaniałymi dodatkami, które uszczęśliwiły moje córeczki.
W tym numerze nasze pociechy otrzymają wspaniały superplakat i dwie latarki oraz mase zabawy i duży zastrzyk wiedzy.

W najnowszym numerze Jetek zabierze nas do..... Londynu :).
Znajdziemy tu:
- historyjkę "Taniec w deszczu"
- dowiadujemy się wszystkiego o Wielkim Fru,

- geozabawa czyli wszystko o Anglii i Londynie,



-w czasie deszczu oraz poszukiwanie Spencera,

-wspaniały przepis na karnawałowe babeczki oraz informacje o konkursie, ze wspaniałymi nagrodami.

I wiele, wiele innych:)
I jak kochani, warto je kupić? Och, warto więc biegnijmy do kiosku :)
Kochani szczerze zachęcam do wzięcia udziału w Super Wingsowym konkursie! Nagrody świetne, warto.

Pssst my też weżmiemy udział ;)

I z chęcia powiem kilka słów podsumowujacych.
Moje dziewczyny spędziły wspaniałe chwile z tym pismem. Miały wiele frajdy szczególnie gdy wykonywały zadania z gazetki, przyklejałyśmy plakat oraz robilyśmy babeczki ;)
Już nawet nie wspominam o tym jakim wspaniałym gadzetem są te latarki. Między nami sama używam, są małe, praktyczne i super rozświetlają mrok.
Kochani moim zdaniem naprawdę warto je kupić.
Moja ocena to 10/10.

Chciałam zachęcić Was do zapoznania się ze wspaniałą ofertą jaķą proponuje nam Wydawnictwo. Uwierzcie mi, naprawdę warto.

Książeczki zarówno te jak i inne znajdziecie na:



Składam serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za możliwość zrecenzowania gazetki.


Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy :)
Mama Ewelina, Julka i Ola

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie jako początkująca, blogująca mama zapraszam do mnie https://uwielbiamytestowanie.blogspot.com/. Wkrótce nowy konkurs. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super! A ta strona poświęcona Anglii najlepsza!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger