października 24, 2018

My Little Pony- zaczarowany świat kucyków+ nowość!!!

Witajcie kochani!!!

Dzisiaj przychodzę do Was ze specjalnym wpisem.
Myślę, że zainteresuje on wszystkich fanów ślicznych kucyków z krainy Equestria.  Otóż kochani jakiś czas temu w internecie natrafiłam na informację, że będzie możliwość zbierania kart kolekcjonerskich z kucykami Pony. I tak oto nasze ulubione wydawnictwo Media Service Zawada wypuściło na rynek wspaniałą kolekcję pięknych kart kolekcjonerskich oraz album do ich zbierania.
Widzicie kochani tak oto wspaniale prezentuje się album kolekcjonerski. Myślę, że taki album byłby świetnym prezentem dla każdego małego fana kucyków.
Karty kolekcjonerskie są w specjalnych saszetkach, w których znajduje się po 5 kart.
Jak widzicie saszetki wyglądają wspaniale. Od razu wpadły w oko moim dziewczynkom. Jednakże długo nie były w tak idealnym stanie ;) zaraz musiałyśmy je otworzyć by sprawdzić jakie karty mamy w środku.



Obecnie mamy 26 kart. (Wiecie co? Wstyd się przyznać ale sama się wkręciłam w to zbieranie kart  hehe. Widocznie drzemie we mnie nadal małe dziecko i wielka fanka kucyków. )

Wszystkich możliwych do zebrania kart jest 99- czyli 81 kary i 18 kart specjalnych. Dostępna jest lista kart kolekcjonerskich, na której można sprawdzać jakie karty mamy a jakich jeszcze nam brakuje.
Karty pogrupowane są na następujące kategorie:
POSTACIE
PIOSENKI
MIEJSCA
ODCINKI
KARTY SPECJALNE
Kochani my już zaczełyśmy zbierać te karty. Powiem Wam, że dla nas to świetna zabawa. Moje dziewczynki na szczęście wolą książki od długiego przesiadywania przed telewizorem jednakże pozwalam, by oglądały bojki o kucykach Pony. Bajka nie zawiera przemocy i uczy przyjaźni, miłości i pomocy. Dla nas zbieranie kart okazało się fajną alternatywą i dobrą zabawą szczególnie w takie zimne i deszczowe dni. Myślę, że warto o nich pomyśleć. Zachęcamy!!!

Serdecznie zapraszam na stronę WYDAWNICTWO MEDIA SERVICE ZAWADA ORAZ FB .

Karty oraz więcej innych wspaniałych książeczek dostępnych na:

Składamy serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za współpracę, w ramach której możemy zaprezentować Wam album i wspaniały zbiór kart. 

Wam wszystkim za uwagę serdeczne podziękowania składamy
i do komentowania zapraszamy.
Pozdrawiamy.
Mama Ewelina, Julcia i Ola.      




6 komentarzy:

  1. Moja siostrzenica kiedyś lubiła kucyki Pony. Teraz już wyrosła, a szkoda :) bo to świetna propozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka bardzo lubiła kucyki My Little Pony! Szkoda, że nie było wtedy takiego albumu.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w domu kucyki nigdy się nie przyjęły, ale znam dziewczynki, które je uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko kochana jak moja córka to zobaczy to nie odpuści nam i będzie je musiała mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to mam w domu nawet dużego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córcia bardzo lubiła te kucyki, chętnie później poznawała ich przygody w książeczkach i grach. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger