października 21, 2018

Magazyn PJMASKS- najlepsze czasopismo dla małych bohaterów.

Witajcie kochani.
Zapraszam Was dzisiaj na wpis poświęcony wspaniałej nowości jaka pojawiła się na rynku. Jest nim magazyn " PJMASKS".
Kochani ten magazyn jest świetny!!!
Oczywiście zawiera fantastyczne prezenty. W tym numerze jako dodatek są oczywiście super gadzety:
naklejki z bohaterami Pidzamersów oraz super mega detektywistyczna latarka.
Pomoże nie jednemu małemu detektywowi w super tajnych szpiegowskich misjach :)
Zdradzę Wam kochani, że w następnym numerze będzie równie fajna niespodzianka:
super szpiegowskie walkie-talkie. Super sprawa prawda?

 Kochani sam magazyn jest naprawdę świetny. Ponieważ ja wyznaję zasadę, że nauka jest wskazana dziecku w każdym wieku a najefektywniejsza jest nauka ptrzez zabawę- dlatego też uważam, że to pismo jest świetne.
Ucz się z Pidżamersami, wyzwania sportowe, Rywalizacja, zawody z Sowellą- to wszystko uczy i  bawi.



Co jeszcze znajdziemy w magazynie?
Znajdziemy komiksy, kolorowanki, szpiegowskie zabawy i łamigłówki, poza tym zaaplikujemy dziecku porządną dawkę wiedzy oraz znajdziemy tam super konkurs z ekstra nagrodami.

Powiem szczerze, że naprawdę warto sięgnąć po ten magazyn. Polecam wszystkim. Daję mu 10 punktów w skali1-10.

Serdecznie zapraszamna stronę WYDAWNICTWO MEDIA SERVICE ZAWADA   ORAZ FB Was zapraszamy. Znajdziecie tam wiele świetnych nowości, które na pewno zainteresują pociechy.

Magazyn dostępny również na

Składamy serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za udstępnienie czasopisma do testowania.

Wam wszystkim za uwagę serdeczne dziękujemy i zapraszamy do komentowania.
Pozdrawiamy.
Mama Ewelina, Julcia i Ola.   

9 komentarzy:

  1. Jeszcze w ubiegłym roku mój synek uwielbiał tę bajkę :) Dziś też zdarza mu się obejrzeć, ale chyba już z niej wyrósł. Teraz na tapecie jest Minecraft i Lego Nexo Knights - i teraz takie gazetki, książeczki i gry kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gust dzieciaków jest zmienny i kapryśny jak pogoda ;) a co do gazetek są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazetek raczej unikam :) ale cieszę się, że Twoim pociechom przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dziecko uwielbia tę bajkę, ale z gazetek raczej wyrosła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach... Od tych kolorowych zwierzątek w tle zakręciło mi się w głowie! Przepraszam, wiem, że nie na temat.
    Etap magazynów dla dzieci mamy jeszcze przed sobą, ale jestem przekonana, że będziemy je kupować. Ja sama bardzo lubiłam w dzieciństwie różne magazyny, a najbardziej "Barbie" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak byłam mała i mieć taki skarb w rękach to było jak wygrać 6 w lotka �� super pomysł, żeby przypomnieć o takich magazynach na blogu ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dziecko jakos nie lubi tej bajki. Gazetki kupujemy od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje dziecko za Pidżamersami nie przepada, ale za to wszelkie gazety, kolorowanki i książeczki z Super Wingsami uwielbia. Polecamy dla małych podróżników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje córki tej bajki nie oglądają. ,ale komiks wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger