września 12, 2018

Magazyn MiniMini+- czy warto kupić?

Witajcie kochani!

Dzisiaj przychodzimy do Was z postem, w których chcemy Wam powiedzieć czy warto zainwestować w magazyn MiniMini+.
Magazyn MiniMini+ jest bardzo fajnym magazynem dla naszych pociech. W obecnym numerze znajdowało się w nim aż trzy prezenty dla naszego malucha:
- płyta z piosenkami rybki MiniMini,
- karty ze zwierzątkami,
- niespodzianka- u nas niespodzianką był przewspaniały aparacik fotograficzny, który dał moim córeczkom wiele zabawy a mi kilka godzin spokoju.

W magazynie możemy znależć ciekawe Opowiadanie: "Wielka wymiana zabawek"- Julce tak się spodobało, że czytałam jej aż dziesięć razy. Fajnie sprawdza się również jako czytanka przed snem. Na końcu opowiadania znajduje się quiz sprawdzający czytanie ze zrozumieniem.
Znajdziemy tam również dopasowankę  Barbie, poznajemy kim jest Białucha.


 Rybka MiniMini przedstawia nam również ciekawe zabawy, w których dziecko uporządkowując obrazki odgaduje hasło, łączy w pary maski oraz ma okazję mówić z czym kojarzy nam się teatr. Poznajemy zaczarowany świat Wissper oraz dziecko pokonuje labirynt " Wgłębi oceanu", poznajemy ciekawy przepis na pyszny podwieczorek "Pod Palmą"- u nas już kilka razy goscił oraz dowiadujemy się co rośnie na palmie. Na końcu znajduje się konkurs ze wspaniałymi nagrodami.
W gazetce jest dużo kolorowanek.


Wieceie co? Jak dla mnie ta gazeta jest naprawdę wspaniała. Dziecko dzięki niej nie tylko wiele się nauczy ale też będzie mieć mnóstwo frajdy i zabawy. Cena jest adekwatna i przystępna dla każdego- 9,99 zł za gazetę pełną wspaniałych, edukacyjnych treści, godziny zabawy i nauki oraz trzy prezenty.

WIECIE CO? WARTO JĄ KUPIĆ!!!!!! JEST GENIALNA!!!!!! JA JĄ POLECAM I MOJE CÓRECZKI TEŻ:)
Serdecznie zapraszamna stronę WYDAWNICTWO MEDIA SERVICE ZAWADA         ORAZ FB Was zapraszamy.

Książka dostępna również na

Składamy serdeczne podziękowania Wydawnictwu Media Service Zawada za udstępnienie czasopisma do testowania.

Wam wszystkim za uwagę serdeczne podziękowania składamy
i do komentowania zapraszamy.
Pozdrawiamy.
Mama Ewelina, Julcia i Ola.                           


4 komentarze:

  1. oj warto było kupić gazetkę, dziecko zadowolone a chwila spokoju na wagę złota: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetka wygląda ciekawie, aż przypomina mi się gazeta Barbie, którą lubiłam jako dziecko. Mój Maluch jest jeszcze jednak za mały na takie zagadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki rybki mini, to brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka uwielbia takie gazetki. A zwlaszcza, jak są jakieś dodatki w postaci czegoś dziko różowego i brokatowego. Trudno, trzeba znieść ten etap.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger