marca 07, 2018

Butelki antykolkowe- my wypróbowaliśmy. A Ty?

Witajcie kochani.
Dzisiaj przychodzimy do Was z wpisem, który mam nadzieję bardzo pomoże niektórym z Was. A mianowicie chcę opisać Wam wypróbowane przez nas butelki antykolkowe, które mogę Wam polecić  czystym serduszkiem. Sprawdzone, przetestowane przez moje córki i przeze mnie.
Choć żadna z moich córeczek nie miała problemów z brzuszkiem, nie męczyły ich kolki zawsze stawiałam na butelki antykolkowe. I tu rodzi się pytanie dlaczego? A no dlatego, że" Strzeżonego Pan Bóg strzeże". Bałam się, że u którejś po podaniu butelki mogą wystąpić wzdęcia czy bóle brzuszka- przez połknięcie pęcherzyków powietrza. Jednakże na szczęście jak na razie nie zmagamy się z takimi problemami. Czy to zasługa butelek antykolkowych? Hmmm nie mam zielonego pojęcia, możliwe że tak. A może po prostu należymy do tej grupy szczęściarzy, którzy nie muszą zmagać się z bolesnymi kolkami.

BUTELKA BUTELCE NIE RÓWNA ......

Do tej pory używaliśmy butelek czterech firm. No cóż każda ma swoje plusy i minusy. Pozwólcie, że przedstawię Wam bliżej nasz wybór.

1. Canpol babies.
Firma Canpol babies to jedna z wiodących firm na rynku. Na początku naszej przygody z macierzyństwem postawiliśmy na butelkę właśnie tej firmy- była to antykolkowa butelka szerokootworowa EasyStart "Newborn baby" o pojemności 120 ml.
Jest to przejrzysta butelka wykonana z najwyższej jakości polipropylenu. Jest trwała i bezpieczna - spełnia najwyższe normy jakości.
Zaprojektowana przy współpracy z doświadczonymi mamami, umożliwia karmienie naprzemienne bez ryzyka częstych kolek. Zawór antykolkowy umożliwia bezproblemowe odpowietrzanie smoczka, zmniejszając ryzyko wystąpienia kolki.
Kształt smoczka zbliżony do piersi mamy. Butelka znacznie ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką. Posiada szeroki otwór i precyzyjną skalę. Pozwalają na łatwe przygotowanie mleka. Zapewnia przejrzystość, trwałość i bezpieczeństwo (BPA 0%) butelki. Wyposażona w antykolkowy smoczek silikonowy o przepływie wolnym 0m+
Dla nie okazało się ważne, że butelka jest kompatybilna z laktatorem elektrycznym i manulanym EasyStart. Możliwość bezpośredniego odciągania pokarmu do butelki ułatwia bezpieczne karmienie dziecka świeżo odciągniętym mlekiem mamy. Powiem szczerze, że cena również okazała się dla nas atrakcyjna. Z wszystkich zaprezentowanych dzisiaj butelek jest ona najtańsza, jednakże jakością nie  odbiega w żaden sposób od pozostałych.

2. Lovi.
Butelka do podawania odciągniętego mleka mamy w trzech pojemnościach:150 ml, 250 ml i 330 ml. Bezpieczna dla dziecka karmionego piersią, ponieważ nie zaburza odruchu ssania.

Wykonana z polipropylenu (bez bisfenolu A). Wyposażona w profesjonalny smoczek dynamiczny zbudowany z niejednorodnych warstw silikonu -cienka, dynamiczna, wydłużająca się końcówka i twarda, profilowana podstawa. Dzięki temu wymaga od dziecka aktywnego ssania: silnej pracy mięśni warg i języka. Kompatybilna z laktatorami Prolactis i Protect.

3. NUK.
Innowacyjna butelka i jedna z najlepszych jaką opracowała firma NUK to butelka Nature Sense 150 ml ze smoczkiem silikonowym.
Innowacja butelki polega na tym, że posiada kilka małych otworów, które są wzorowane na kanalikach mlecznych w piersi, zapewnia swobodny i naturalny wypływ pokarmu. Szerokie, elastyczne oparcie dla warg i wyjątkowo miękka końcówka smoczka są podobne do piersi mamy.Smoczek do butelki NUK Nature Sense jest tak zbliżony do brodawki sutkowej mamy. Dlatego butelka ta jest optymalna przede wszystkim dla mam, które nie mogą karmić piersią, które chcą łączyć karmienie piersią i butelką czy też dla mam, które po prostu chcą przyzwyczaić dziecko do butelki. Szczególnie szerokie i elastyczne oparcie dla warg smoczka sprawia, że dziecko czuje się tak jakby ssało pierś mamy, podczas gdy innowacyjny antykolkowy odpowietrzacz pozwala dziecku ssać bez robienia przerw, tak jak w przypadku ssania piersi, co pomaga zapobiegać połykaniu powietrza przez dziecko.Nie zaburza odruchu ssania.  Wyjątkowo miękka końcówka smoczka jest szczególnie elastyczna i dostosowuje się do jamy ustnej dziecka podobnie jak brodawka sutkowa mamy.
Butelka wyposarzona jest w innowacyjny Antykolkowy Odpowietrzacz, który pomaga zapobiegać połykaniu powietrza. Wykonana z wysokiej jakości polipropylenu (PP).  Jest wytrzymała i nie zawiera BPA. Zalecana dla dzieci od 0 do 6 miesięcy, S (3 małe otwory do mleka mamy, herbatki, wody), pojemność 150 ml.  Cena nie jest wygórowana za to co proponuje nam butelka.

Kochani te butelki próbowaliśmy. Za te butelki ręczę i  polecam z czystym sumieniem. Myślę, że warto w nie zainwestować by pomóc maluszkowi szczególnie gdy zmaga się z "problemami brzuszkowymi". Mam nadzieję, że artykuł  choć w małym stopniu Wam pomoże w wyborze.


Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy.
Mama Ewelina, Julka i Ola.


8 komentarzy:

  1. karmisz nadal piersią? W jakim celu podajesz butelkę? czy karmisz kpi?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmię piersią. W butelce podajemy małej picie lub czasem w sytuacji gdy mleko odciagnelam laktatorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaburzasz w ten sposób kp.. kubeczek lub łyżeczka szkody nie robi. podanie butelki to uwstecznianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są sytuacje, w których trzeba podać butelkę. Nie w każdym wieku możemy podawać kubek lub łyżeczkę, prawda? Na chwilę obecną nie czuję bym zaburzala kp,

      Usuń
  5. dodaj się do grupy karmienia piersią. Dużo się dowiesz )

    OdpowiedzUsuń
  6. serio myślisz że to czuć? no niestety nie a zaburzasz.
    W każdym można. myślisz że w jaki sposób noworodki się karmi które wcześnie się urodziły a wcześniakami nie są ale mamy możliwości kp na początku nie mają.
    Jako matka kp we wpisie powinnaś wspomnieć o możliwości zaburzenia laktacji bo każde podanie butelki zaburza a to że Ty nie czujesz to przepraszam ale bzdury. Śledzę Twojego bloga dość długo i miałam Cię za osobę rzetelną i z wiedzą ale zawiodłam się bardzo.. niestety ale już nie zajrzę skoro masz takie podejście:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż nie jest fajnie oceniać kogoś nie znając. Byłam jestem i będę osoba rzetelna. Każdy jest świadomy tego co robi. Myślę Że powinnaś sam/sama tworzyc bloga i mądre wpisy, które z chęcią poczytam. Przykro mi że nie spełniam oczekiwań. Tak czy inaczej jakaś wiedzę życiową posiadam, jestem matką dwójki dzieci a co do laktacji to mam swoje odczucia i obserwacje. Ma razie nie narzekam. A o karmieniu wspomnianych maluszkow to radzę poczytać troszkę bo ja się naczytałam i w szpitalu widziałam swoje. Proszę porozmawiać z polozna i lekarzem. Ja tak zrobiłam i nie narzekam. Dziękuję za wyrażenie swojego zdania na razie zostanę przy swoim bo po konsultacji z poradnia laktacyjna wiem że czasem dając butelkę glodnemu dziecku z moim mlekiem nikt nie robi nic zlego- bo taka sytuacja jest wedy gdy jestem u lekarza
    Dziecko nie będzie czekać w nieskończoność zanim wróci mama a gadka o zaburzeniu laktacji butelka nikt jej nie nakarmi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger