lutego 20, 2018

Kocham je, moje małe szczęścia...Recenzja fotozeszytu od Saal Digital.

Witajcie kochani.

Dzisiejszy nasz wpis będzie szczególny. Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z solidną firmą Saal Digital. Kilka miesięcy temu miałam przyjemność testować fotoksiążkę, której recenzję czytaliście we wrześniu. Dzisiaj opisuję wspaniałą rzecz, która jest bliska memu sercu- wspaniały fotozeszyt. W fotozeszycie umieściłam zdjęcia moich wsppaniałych córek- Julci i Oli.  

Kochani, kiedy dostałam wiadomość od firmy, że będę testować fotozeszyt ucieszyłam się. Zabrałam się za robienie projektu. Zrobienie projektu jest niezwykle proste i szybkie. Wybieramy zdjęcia, wgrywamy do projektora, wybieramy szablon i już. Jeśli lubimy bawić się ze zdjęciami możemy sami od początku do końca projektować swój fotozeszyt.
Wybrany przeze mnie fotozeszyt jest rozmiarów 20x20 cm, zawiera 24 strony. Strony matowe, zbindowane.
Fotozeszyt to świetna pamiątka. Jakość wykonania jest niezwykle wysoka a strony solidnie połączone. Wykonane fachowo, kolory nasycone, zaskakujące przepiękną paletą barw. Zdjęcia- druk 6-kolorowy na papierze wysokiej jakości.
Każda strona składa się ze stabilnego papieru premium. Dzięki 6-kolorowemu drukowi, kolory są niezwykle ostre. Fotozeszyt dostępny jest w wielu różnych formatach: pionowy, poziomy i kwadratowy. Nie zawiera logo ani kodu kreskowego.

 Gdy patrzę na każdą stronę łza się w oku kręci na wspomnienia, do których przenosi mnie każde ze zdjęć. Na każdej stronie zaklęta jest magia- magia wspomnień.




Najwspanialsza z możliwych pamiątek. Warta każdej ceny!!!

Kieruję serdeczne podziękowania do firmy Saal Digital za możliwość przetestowania fotozeszytu.


Bardzo serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiamy.
Mama, Julka i Ola.

16 komentarzy:

  1. Zawsze byłam zdania, że to fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna taka fotoksiążka. Sama myślę o stworzeniu własnej. To wspaniała pamiątka i niezwykły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiątka cudowna. Ciągle siegam po nie że wzruszeniem.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. My mamy również fotoksiazke tym razem skusilismy sie a fotozeszyt. Tak czy inaczej jedno i drugie to wspaniała pamiątka :)

      Usuń
  4. Cudowna pamiatka :) ja mam fotoksiazki innej firmy, ale przy robieniu kolejnej na pewno zerkne na oferte Saal Digital :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Saal digital to świetny pomysł na pamiątkowe albumy. Widziałam fotoksiążki i fotoobrazy. Muszę i ja coś zamówić z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Zdjęcia są dzięki temu zawsze "pod ręką" a nie zapomniane nie wiadomo gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fajny pomysł na prezent. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger