września 19, 2019

Lśniące włosy na wyciągnięcie ręki- recenzja odżywki do włosów.

Witajcie.
Dzisiejszy mój  wpis będzie poświęcony  odżywce do włosów, którą otrzymałam do testów od SATTVA AYURVEDA.
W przesyłce, która otrzymałam znalazła się Odżywka do włosów Mango oraz próbka naturalnego szamponu do włosów Neem i Aloes. 

Firma Sattva Ayurveda oferuje nam dwie ziołowe odżywki do włosów: mango oraz  jaśmin i aloes. Obydwie odżywki nadają się do każdego rodzaju włosów, o czym oczywiście jesteśmy poinformowani przez producenta. 
Ponieważ testowałam odżywkę mango to właśnie na niej chciałabym się skupić. 

 Po pierwsze skład. Moim zdaniem skład jest świetny. Zawiera mnóstwo składników które mają zbawienny wpływ na strukturę i kondycję włosów np. olej rycynowy, ekstrakt z alg, który działa niezwykle nawilżające, lanolinę , ekstrakt z mango czy lecytynę. 
Odżywka ma dość intensywny zapach-osoby, które lubią mango na pewno to polubią. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu. 
Jest średniej gęstości dzięki czemu jest bardzo wydajna. 


Po drugie producent zaleca, iż odżywka jest odpowiednia dla osób, które chcą mieć błyszczące włosy. No cóż powiem szczerze, że do takich zapewnień często podchodziłem z przymróżeniem oka. Jakież było moje zdziwienie gdy po pierwszym użyciu moje włosy stały się miękkie, jedwabiste i błyszczące. Odżywka skasowana w skórę głowy daje naprawdę świetne efekty-włosy unoszą się od nasady, są odżywione i zdecydowanie szybciej rosną. 
Jak Wam wspominałam w jednym z wpisów moje włosy ostatnio dostały zdrowo w kość;ciąża, karmienie i naprawdę mocno nieudane, błąd refleksy, które wprost kruszyły się a ja zalewałam się morzem łez. 
Odżywki nie trzeba stosować codziennie, wystarczy 2-3 razy w tygodniu. Ponieważ nie wszystkie włosy są takie same, może się zdążyc, że odzywka obciąży włosy, wówczas jest bardzo prosty patent: 45 minut przed myciem nakładamy na włosy i skórę głowy, po upływie tego czasu myjemy szamponem, spłukujemy i gotowe ;) 
W moim przypadku, tak wyglądają włosy po 10 godzinach od umycia. 

Odżywka jak dla mnie jest naprawdę świetna. Potrafi uratować włosy nawet w bardzo kiepskiej  formie. Dla mnie wielki plus za to, że potrafi "szybko naproteinować" włosy i poprawić ich stan, nawet taki jak w moim przypadku. 
Jeśli chcecie poprawić stan i kondycję włosów i skóry głowy, chcecie by wasze włosy nabrały blasku i stały się odżywione i mocne, myślę, że ta odzywka jest dla Was! 


Bardzo serdecznie dziękuję za przekazanie egzemplarza recenzenckiego firmie 
Zapraszam na stronę Sattva.

Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.
Ewelina.


7 komentarzy:

Copyright © Mamusiowy Świat , Blogger